
Procter&Gamble представив емоційний ролик “Сила мами”
За 100 днів до старту XXXI Олімпійських ігор у Ріо-де-Жанейро бренд Procter&Gamble представив нове відео під назвою «Сила мами». Ролик став гімном сміливості, силі та рішучості батьків, які підтримують дітей у їхні найважчі моменти.
Як всесвітній партнер Олімпійських ігор P&G знає, що за кожною перемогою спортсмена стоїть людина, яка переживає зі своєю дитиною всі злети, падіння, радості та розчарування – це його мама. І хоча компанія не виробляє спортивні товари, вона поділяє та підтримує олімпійські цінності та ідеали. Адже мам та дітей поєднують спільна історія, радості, смутку та хвилини тріумфу.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай