Закрити
UA
Життя

Ріанна офіційно стала мільярдеркою 

Поділись:

Forbes назвав виконавицю найоплачуванішою жінкою в музичній індустрії. 

Тепер Ріанна може з упевненістю сказати, що вона сяє яскравіше, ніж діаманти. Або навіть кілька їхніх десятків, адже співачка та бізнесвумен стала офіційно мільярдеркою, а до того ж найбагатшою жінкою в музичній індустрії. 

Forbes оголосив у середу, що Ріанна стала в один ряд з Опро Уінфрі як одна з найбагатших артисток світу. Видання оцінює її статки в 1,7 мільярда доларів, більша частина з яких надходить від косметичного бренду Fenty Beauty.  

Замість наступного альбому, на якого фанати все ще чекають, співачка, яка стала підприємцем, відкривши бренд Fenty, у 2017 році випустила Fenty Beauty у партнерстві з конгломератом предметів розкоші LVMH.  

Запуск бренду було зосереджено на інклюзивності з безпрецедентними на той час 40 відтінками тональної основи, що призвело до появи «Ефекту Фенті». Зрештою, інші бренди розширили діапазон відтінків своїх засобів декоративної косметики. Тепер бренд розробляє все, що може бути в косметичці: від кистей і рум’ян до помад. 

Під час запуску Ріанна назвала Fenty Beauty своїм пристрасним проектом, сказавши: «Я не думаю, що хтось сьогодні так само схвильований, як я». 

За оцінками Forbes, 1,4 мільярда доларів із її статки надходять від Fenty Beauty і 270 мільйонів доларів — від її бренду спідньої білизни Savage X Fenty. Діловий журнал повідомив, що сума, що залишилася, в 1,7 мільярда доларів припадає на музичну та акторську кар’єру зірки. 

Читай також: Молоде покоління Голлівуду постановки для глянцю як герої улюблених фільмів 2000-х 

Ріанна увійшла в історію у 2019 році, створивши ще одне підприємство, відкривши свій розкішний модний будинок Fenty під егідою LVMH.  

33-річна виконавиця стала першою людиною з 1987 року, яка відкрила новий модний будинок у колаборації з LVMH (останньою людиною був Крістіан Лакруа), і першою жінкою, яка створила оригінальний бренд, а також першою кольоровою жінкою серед бізнесменів LVMH. 

Раніше цього року Ріанна і конгломерат LVMH вирішили зупинити вихід лінійки одягу прет-а-порте, яка базувалася в Європі, очікуючи найкращих умов для реалізації, як значилося тоді в офіційній заяві від гіганта модної індустрії. 

Нагадуємо, що кілька днів тому бренд Ріанни Fenty Beauty оголосив про ще одну новину, таким чином відкривши таємницю піддразнювань співачки в соцмережах. Так, лінійка поповнилася оригінальним ароматом — парфумом унісекс, створеним за образом і подобою самої Ріанни.