
Сандра Буллок у політичній драмі «Наш бренд — криза»
Хто бореться із чудовиськами, тому слід остерігатися, щоб самому не стати чудовиськом. – писав Ніцше. З подібною проблемою зіткнулася Сандра Буллок у драмі «Наш бренд — криза», що ґрунтується на документальних зйомках.
Фільм розповідає про методи роботи американських політтехнологів на виборах у Болівії у 2002 році. Оскароносна Буллок грає консультанта із фірми Greenberg Quinlan Rosner, спрямовану до Південної Америки для проведення виборчої кампанії кандидата в президенти Гонсало Санчеса де Лосада. У кадрі ми також бачимо Біллі Боба Торнтона, Зої Казан, Ентоні Макі та Енн Дауд.
Цікаво, що спочатку роль призначалася Джорджу Клуні, але Сандрі Буллок вдалося переконати фільммейкерів змінити чоловічу роль на жіночу. В результаті Клуні виступив одним із продюсерів картини.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай