
Стала відома фінальна дата відкриття ТРЦ Respublika Park
Визначено остаточну дату відкриття торгово-розважального центру Respublika Park, розташованого в Києві, за адресою вул. Кільцева, 1. ТРЦ відчинить свої двері для відвідувачів 12 листопада 2021 року.

Комплекс стане одним із наймасштабніших торгових об’єктів не лише України, а й Європи. GBA (загальна площа) молла становить 300 000 м², GLA (орендна площа) – 135 000 м². У торговій зоні розміститься 500+ магазинів одягу та взуття, товарів для дому, косметики та аксесуарів. У зоні food & beverage, площею 9300 м², буде представлено понад 50 ресторанів різного формату. Критий паркінг розрахований на 3500 машиномісць. На даний момент об’єкт введено в експлуатацію.
Концепцією ТРЦ передбачено унікальний суспільний простір під назвою «Оазис» (загальною площею 2000 м²). Це перший з подібних об’єктів в Україні, де під куполом створено справжнє public place із живими рослинами, сухим фонтаном, гідравлічною сценою та зонами відпочинку. Усередині та зовні ТРЦ висаджено близько 2000 дерев.
Розважальна зона торгового центру складатиметься з:
- першою в Україні аеродинамічної труби (16 метрів вільного падіння),
- інноваційногомdigital-парку розваг Неополіс (10 000 м²),
- найбільшого в Україні кінотеатруMultiplex (8420 м ²).

Основний fashion якір об’єкта-магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho) в абсолютно новому дизайн-форматі, загальною площею 7000 м². Продуктовим якорем став лідер українського ринку роздрібної торгівлі – супермаркет «Сільпо». Площа флагманського магазину в унікальному форматі складатиме понад 10 000 м².
Fashion-рітейл буде представлений такими брендами як: ЛПП (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), мережа MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, MarcO’Polo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora), група MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, CalvinKlein, Mexx, Etam), H&M, Intersport, Sportmaster, DeFacto, NewYorker, LC Waikiki, FLO, Nike, New Balance, Calzedonia, Intimissimi, Jysk, дитячі магазиниАнтошка» и«Будинок іграшок», магазини техніки Comfy, «Фокстрот», Eldorado і багато інших. У зоні food & beverage розташуються McDonald’s, Salateira, Takahuli, Sushiya, Noodle Doodle, Star Burger, Il Molino та інші.
Незважаючи на складності ринку, команда робить все можливе, щоб запустити проект у заявлені терміни. Нам вдалося підібрати збалансований та якісний пул орендарів, сформувати унікальну розважальну зону, впровадити інноваційні digital-рішення. Наша головна мета – надати українцям новий experienceshopping, сучасний формат культури відпочинку та розваг,
– Зазначила Юлія Щаслива, генеральний директор ТРЦ Respublika Park.
Заповненість комерційних площ об’єкту сьогодні становить 75%.
Відмінними рисами ТРЦ є колесо огляду, аеродинамічна труба та американські гірки всередині комплексу, ультрасучасний дизайн, медіафасад площею 175 м² та прогресивні IT-рішення для управління об’єктом. Respublika Park спроектований в такий спосіб, що у ньому відсутні холодні чи тупикові зони. Плюс, ТРЦ повністю оснащений для відвідування будівлі та паркінгу людьми з інвалідністю.

Читайте також: Леся Нікітюк та бренд glo™ запрошують до світу hyper+
Перевагою центру є його відмінна транспортна та пішохідна доступність, а також розташування у центрі великого житлового масиву. Після грандіозного відкриття 12 листопада 2021 року Respublika Park стане основним місцем для відпочинку та розваг як мешканців Києва, так і інших міст України.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай