Закрити
UA
Життя

Тест-драйв Hyundai Tucson

Поділись:
Редакція Marie Claire тестувала компактний кросовер Hyundai Tucson у подорожі Україною: ми проїхали до Дніпра та Одеси, а потім назад до Києва. Розповідаємо, за що варто полюбити цей автомобіль.

posts-to-db-Фото 1

Приземленість

Hyundai Tucson - не "прекрасний принц" або "екзотичний красень", яких можна зустріти на наших дорогах. Але в цьому і є його принада: стриманий, функціональний і ні в чому не дратівливий дизайн цього автомобіля робить його чудовим супутником буднів. Дізнатися його в потоці машин можна за характерними шестикутними решітками радіатора, різкими лініями з боків кузова, підкресленими нижніми порогами, і заднім спойлером з високо розташованим стоп-сигналом. Найефектніше Hyundai Tucson виглядає в кольорах Ara-Blue і Ruby-Wine.

posts-to-db-Фото 2

Зручність

Оскільки подорож нам була далека і в кілька етапів, комфорт був для нас критичним: причому як для водія, так і для пасажирів ззаду. Просторий шкіряний салон відразу набрав бали в наших очах. Водій може налаштувати своє крісло в 10 напрямках, а м'яка бічна підтримка та спеціальна "подушка" під колінами на помітний час відстрочать втому за кермом. Передні сидіння можуть похвалитися трирівневою системою підігріву, а підігрів керма є у чотирьох із п'яти можливих комплектацій (Comfort, Express, Trend, Style, Top). Двозонний клімат-контроль (із системою, яка не дає вікнам запітніти, що дуже важливо в холодну та дощову погоду) разом із системою вентиляції для задніх пасажирів створює комфортний мікроклімат, коли ви знаходитесь в автомобілі. У пасажирів ззаду також є розкладний підлокітник із підсклянниками, куди можна влаштувати напої.

posts-to-db-Фото 3

Нам потрібно було везти з собою багато об'ємних речей – кілька ящиків із важким вмістом, плюс особисті речі кожного із трьох учасників “пробігу”. Усі вони помістились у багажник. А якщо вам потрібно везти щось габаритне - задні сидіння можна легко скласти і завантажити необхідне. У топової комплектації є також корисна "фішка" - електропривод дверей багажника, який спрощує процес навантаження-розвантаження.

posts-to-db-Фото 4

керованість

Погодні умови під час нашого тест-драйву були далекі від ідеалу: сонця ми не бачили, зате мокру слизьку дорогу практично весь час. При цьому Hyundai Tucson на 19-дюймових дисках на швидкості тримав дорогу відмінно і не розгойдувався в процесі їзди, що можна було б очікувати від кросовера. Окремо хочеться відзначити оптику, яка дуже допомагала у складних дорожніх умовах. Автомат жваво реагує на натискання педалі, а наблизити безпеку до максимальної водія допомагають інтелектуальні системи на кшталт автономного аварійного гальмування (AEB), 6 подушок безпеки та система активних підголовників, що враховують розмір та вагу водія та пасажирів. Тиск у шинах машина контролює сама, а при паркуванні допомагає камера заднього виду, датчики на передньому і задньому бамперах, система допомоги при паркуванні (PAS) та електронне паркувальне гальмо.

posts-to-db-Фото 5

Економічність

Комплектації Hyundai Tucson щодо двигуна можна вибирати з точки зору ваших потреб – це буде 1,6 л бензин, 2,0 л бензин або дизель. Нам на тест-драйв дістався автомобіль із дволітровим дизельним двигуном із 185 кінськими силами та 6-ступінчастою коробкою передач. При цьому у подорожі автомобіль показав себе економічним. Заявлена ​​витрата у місті – 8 л, та 6,5 л у комбінованому циклі, виявилася досяжною реальністю – наша оцінка за витратою становила 6,7 л на 100 км. Наша подорож з Hyundai Tucson пройшла без несподіванок та неприємних пригод – ми дісталися до всіх місць призначення вчасно та з комфортом!

posts-to-db-Фото 6