Марія Антонова провела інспекцію оновленого Citroen C4.
Тест-драйв цього автомобіля розпочався в перші дні робочого тижня, коли я мав стомлюючі переміщення по місту в годину пік. Перше, що я відзначила – витрата палива не перевищила позначки 6 л на 100 км – і це за наявності автоматичної коробки передач, включеної на обігрів системи клімат-контролю та активно задіяних мультимедійних функцій.
Заощаджувати бензин новому двигуну допомагає система «Старт/Стоп», яка глушить двигун при кожній зупинці і дуже м’яко запускає його знову. При цьому мій дух змагань не постраждав: я стартувала однією з перших на зелене світло світлофора – динаміки розгону при двигуні 1,6 л цілком вистачає.
Зовні зміни в Citroen C4 не такі помітні, але всередині їх досить багато. Крісло водія з бічною підтримкою дуже зручне, особливо для перегонів на довгі відстані. Передня панель оброблена дуже якісними м’якими матеріалами, приємними на дотик, а хромовані елементи на кермі виглядають дуже ефектно. Окремий пункт – звукоізоляція, одна з найкращих у автомобілях цього класу. Мультимедійна система з 7-дюймовим сенсорним дисплеєм дозволяє швидко та зручно перемикати на ходу необхідні функції. Але на особливу увагу заслуговує панорамний дах, майже на всю машину: відчуття такі, ніби ти їдеш у кабріолеті, але в салоні при цьому затишно і тепло.
Під час тест-драйву цей хетчбек однозначно завоював мою довіру – його зовнішні характеристики та «начинка» приємно збалансовані. Зрештою, гармонія – це головне!
Характеристики Citroen C4
двигун: дизель 1,6 л
Мміцність: 120 л / с
Розгін до 100 км: 11,1 с
Рвитрата палива (змішаний цикл): 3,8 л / 100 км