Еякби на уроках цивільної оборони можна було підібрати респіратор у тон до актуального сьогодні «цибулі», інформація засвоювалася б набагато швидше. Каліфорнійська компанія Vogmask – не перша, хто придумав носити респіратори в мирних цілях, але в більшості випадків маска для обличчя, що фільтрує, – річ чисто утилітарна. Надихаючись уїдливим пилом пустелі Блек-Рок під час фестивалю Burning Man, засновники Vogmask, серед яких Марк Браун, який відповідає за візуальну складову продукту, замислилися.
Дуже багатьом людям доводиться носити респіратори, каже Марк. – Але вони не мають виглядати хворими чи нещасними. Вони можуть бути задоволеними.
Оборот компанії за минулий рік становив $1 млн. Vogmask встигли «засвітитися» і серед весняно-літніх тенденцій, показаних на Тижні моди в Гонконзі. Дизайнер Ніна Гріффе спробувала створити гармонійні образи із цими респіраторами.