На восьми поверхах київського ЦУМу розмістилися не лише відомі світові бренди, а й українські виробники одягу, взуття, аксесуарів, косметики та товарів для дому. Тут ви не зустрінете звичного поділу на магазини: кожен поверх універмагу є просторим опенспейсом з корнерами, загальною касою та примірковими.
Підготовка вечірки на честь відкриття ЦУМу тривала понад шість місяців. В рамках івенту відбулося Tsum Grand Fashion Show, на якому гостей ознайомили з асортиментом київського універмагу. Показ пройшов одночасно на шести поверхах ЦУМу: моделі спускалися ескалаторами з 7 на 2 поверх, обходячи атріум таким чином, щоб усі гості мали рівну можливість ознайомитися з модними образами.
Спеціально для шоу музикант та композитор Євген Філатов (The Maneken) записав саундтрек, який розпочався електронною композицією Vidlik українського гурту ONUKA та закінчився їх же символічним Misto. Окремою деталлю шоу стала дистанційна активація світлодіодних браслетів на зап’ястях гостей, які в такт музиці та світла одночасно запалилися різними кольорами.
Режисером-постановником показу став Артем Кривда, відомий нам завдяки своїй успішній роботі як продюсер Moscow Fashion Week, а також співпраці з Saint Laurent, Louis Vuitton, Brioni та Gucci. Технічний монтаж та встановлення обладнання для шоу зайняли 9 днів та 8 ночей, а над реалізацією проекту працювали кілька десятків професійних команд загальною чисельністю понад 700 осіб.