
Україна вперше удостоїлася «Каннського лева» за брендинг Євробачення 2017
Ми завжди говорили, що щодо креативу українцям немає рівних!
65-й щорічний Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» відбувся 19 червня 2018 року. У чому його суть? Журі відзначає візуальну майстерність — роботи, в яких «унікальна візуальна ідентичність призводить до впізнання та розуміння споживача».
Цього року українців внесли в шорт-лист, що вже можна вважати перемогою, тим більше, що хлопцям довелося змагатися з такими гігантами, як BETC (Франція), Wieden+Kennedy (Нідерланди), Superunion (Англія) та багато інших.
Читайте також: УКРАЇНА ВИБРАЛА СЛОГАН І ЛОГОТИП «ЄВРОБАЧЕННЯ-2017»
Креативне агентство Banda Agency у союзі з дизайн-студією Republique принесло Україні першу перемогу — бронзову статуетку «Каннських левів» у категорії «Design lions». Журі відзначило брендинг Євробачення 2017 року, який розробила команда. Цією радісною новиною на своїй сторінці у Facebook Павло Вржещ, засновник Banda Agency.
До речі, саме Banda Agency належить ідея бренду України Ukraine Now.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай