За атмосферу відповідав відомий ведучий Микола Матросов, за музичний настрій харизматичний DJ STARKOV.
Кожна дівчина мала можливість познайомитися з новинками декоративної косметики SHISEIDO, її яскравими кольорами та текстурами. За бажанням візажист марки створював елегантний вечірній макіяж, який підкреслював красу гості.
Неформальне спілкування, келихи ігристого, захоплюючі панорамні види з тераси президенского люксу Hyatt Regency та фотосессія в елегантних інтер’єрах готелю підкреслили святковий настрій.
Бренд Carolina Herrera представив колекцію ароматів GOOD GIRL, яка втілює образ сучасної жінки та захоплює своїм суперечливим характером. Кожна гостя отримала аромат у подарунок.
Шеф-редакторка видання Marie Claire Ірина Татаренко підготовула для блогерів захоплюючий новорічний квіз, присвячений сучасним темам моди, кіно та краси.
Читай также: Що приготувати на Новий рік: поради від шеф-кухаря телевізійного шоу «Утро ДОМа»
Партнер Топікрем, бренд французької аптечної косметики презентував на заході оновлену емульсію для тіла, кожна дівчина мала змогу протестувати новинку й отримати її в подарунок.
Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами Яна Стоянова розповіла про властивості та особливості продукції Топікрем.
Не обійшлося без цікавих і пізнавальних розваг, разом з коучем Тетяною Романцовою гості провели новорічну гру «Цілі на Новий рік».
Медіа-компанія «Бурда-Україна» разом с партнерами організувала незабутнє свято для інфлюенсерів, як це було розкаже наш фотозвіт.