На роботі ми проводимо багато часу, відповідно витрачаємо багато сил і нервів для того, щоб бути хорошим співробітником. Безумовно, у процесі ми не лише віддаємо (нервові клітини, наприклад), а й отримуємо щось натомість. Розповідаємо про важливі якості, які не тільки можна, а й потрібно придбати завдяки роботі.
Читайте також: Нехай ваш бос знає: робота вдома може бути більш продуктивною
Якщо ми хочемо, щоб начальство помічало нас, а кар’єра рухалася вгору, то рано чи пізно відкопаємо у собі ініціативність. Насправді, не так вже й складно запропонувати щось нове, якусь цікаву ідею. Ваш ентузіазм не залишиться непоміченим і, можливо, навіть завдасть кардинальних змін у професійному плані.
Керівники та колеги оцінять надійність, тому що дуже важливо бути не просто професіоналом у своїй справі, а й надійною людиною. Це стосується і робочих моментів, і особистих.
Чи бувало у вас таке, що зарплату не виплачували кілька місяців, ідеї з приводу нових проектів проходили повз вуха начальника, а прохання ігнорувалося протягом декількох місяців? Якщо відповідь так, то наполегливість є одним із ключових набутих якостей у вашій роботі.
Робота – це, перш за все, тест на стресостійкість і дуже хороше “прокачування” нервової системи. Не всі здатні витримати примхливих клієнтів, ненормований графік, строго начальника, дивних колег (таке теж буває)
Бути командним гравцем досить непросто, особливо якщо ви все життя працювали наодинці і не звикли на когось покладатися. Вміння працювати в колективі може розкрити вас зовсім інакше.
Креативність важлива у будь-якій професії, навіть якщо ви не пов’язані безпосередньо із постійним генеруванням ідей. Це допомагає відволіктися від складних завдань і робить рутину цікавішою. Найпростіше – можна запропонувати колегам по-особливому відзначати дні народження або красиво прикрасити свій робочий стіл. Креативність – усьому голова!
Працюйте та розвивайтеся!