
Всеукраїнська ініціатива Rikky Hype та медичних закладів до «Рожевого місяця»
У межах Місяця обізнаності про рак молочної залози цього року Rikky Hype спільно з клініками з 7 великих міст України нагадує про важливість регулярних оглядів та заохочує проходити профілактичну діагностику.
До кінця жовтня разом із кожним замовленням онлайн або покупкою в магазині клієнти отримають листівку зі знижками на мамологічний огляд у медичних закладах Києва, Львова, Харкова, Одеси, Вінниці, Полтави та Дніпра. На YouTube-каналі бренду також доступне відео з інструкцією щодо самоперевірки вдома. Його створено спільно з лікарем-онкохірургом та мамологом Тетяною Шевчук зі Спеціалізованого мамологічного центру у Києві.
“Рак молочної залози залишається найпоширенішим серед онкологічних захворювань, проте його можна ефективно лікувати при ранньому виявленні”, — зазначають представники бренду та лікар Тетяна Шевчук.
У ініціативі беруть участь Спеціалізований мамологічний центр (Київ), Клініка академіка В.І. Грищенка, Клініка “Genesis” (Дніпро), Клініка “Медея” та Медичний центр “Дельта Мед”.
Більше від
- Куди здати непотрібні речі в Києві: гід із благодійності, утилізації та переробки
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення