Кристина Шишкарьова, режисерка, художня керівниця Totem Dance Theatre
У виставі Foi хореограф Cіді Ларбі Шеркауї створює на сцені абсолютно нову реальність, повну болючих, але дуже актуальних сьогодні сенсів. Як на мене, у цій виставі прекрасно все: від драматургії до музики до сценографії та неймовірної присутності в моменті всіх артистів. Раджу дивитися цю виставу, полишивши очікування, та бути готовими до будь-чого.
Ярослав Кайнар, хореограф
В моєму списку топ-вистав сучасного танцю (а саме – фізичного театру) – вистава John британської компанії DV8, яка зачаровує мене своєю гармонічністю і тим, як поєднуються пластика тіла та голосу. Переглядаючи виставу я щоразу проживаю і співпереживаю тому, що відбувається. До того ж, вона дуже сильна з технічного боку.
Читай также: Эшли Олсен впервые за два года появилась на красной дорожке
Олександр Вакуров, хореограф
Майже все, що я зараз бачу в музичних кліпах та на концертах, так чи інакше бере початок у хореографії Боба Фосса з її виразністю, характером, комічністю та інколи дивакуватістю. Його фільм “Кабаре” я побачив ще в дитинстві, і він справив на мене надзвичайне враження.
Інший мій улюблений з дитинства мюзикл – “Вестсайдська історія” з хореографією Джерома Роббінса. Пам’ятаю, як мене захоплювали танцювальні трюки: деякі з них я не повторю досі. До того ж, там все неймовірно поставлено та знято. Дуже динамічно та злагоджено.
Обидва мюзикли завжди нагадують мені, які чудові речі може створювати людина розумом, душею та тілом.
Олександра Магера, танцівниця
Від The Seasons’ Canon канадської хореографки Крістал Пайт у мене мурашки по тілу: пластика танцівників, музика, світло, робота з простором дуже мені близькі. Якщо ви любите класичну музику та естетику на сцені – ця вистава для вас. Але попереджаю: протягом перегляду все навколо може перестати для вас існувати.