Кар’єрне зростання неможливе без комунікацій з начальством, але спілкування потрібно встановлювати правильно і намагатися не допускати непоправних помилок.
Спілкування з начальством — один із важливих моментів у процесі роботи, воно може призвести або до успіху, або до невдачі. Щоб не сталося другого, потрібно бути не тільки старанним та виконавчим співробітником, а й дотримуватись кількох правил. Керівники розповідають, що дратує начальство та які дії ніколи не варто вчиняти, якщо не хочете звільнення.
Читайте також: 5 важливих речей, які варто пам’ятати при сидячій роботі
Співробітник, який помічає деталі та може запропонувати креативні ідеї, цінується будь-яким начальником. А нестача ініціативи сприймається як небажання брати участь у робочому процесі.
Що робити? «Змініть свій підхід. Зрозумійте, яка є проблема і що ви зробили (хотіли б зробити) для її вирішення. Дізнайтеся думку начальства з цього приводу та заручіться підтримкою розроблених вами рішень та створюйте нові», — Джина Л. Колдер, віце-президент лікарні Бріджпорт.
Надмірна конкуренція не фарбує хорошого співробітника, така поведінка створює серйозні проблеми у роботі команди. Якщо ви надто самовпевнені, впевнені тільки у власних силах, звинувачуєте у помилках будь-кого, тільки не себе, то начальство вважатиме вас не амбітним, як можна було розраховувати, а марнославним і не здатним до роботи в команді.
Що робити? «Віддайте належне своїм колегам та товаришам за командою. Визнайте свої помилки, завжди намагайтеся брати участь у будь-яких активностях, які організовуються на роботі, щоб створювати особисті зв’язки, а в результаті краще спілкуватися в команді», — Мішель Армер, головний спеціаліст з персоналу у CareerBuilder.
Читайте також: 10 порад, як правильно працювати вдома
Пробки, втрата ключів від квартири, зламаний каблук, пологи кішки — якісь лише відмовки не почуєш від тих, хто запізнився. Але найгірше, що є люди, для яких запізнення — норма, а не виняток із правил. Ми не роботи і без несподіваних подій не минає і дня, але начальство за запізнення, тим паче регулярні, по голівці не погладить.
Що робити? «Якщо вам потрібно бути на роботі до 8:00, то плануйте, що прийти ви маєте на десять хвилин раніше. Таким чином, якщо ви застрягнете в пробці, все одно прийдете вчасно. Ця навичка також стане величезним плюсом, коли потрібно буде просити про підвищення, начальник гляне на вас як на надійного співробітника. Повірте мені!” – Керолайн Калентзос, генеральний директор Posh PR.
Бути на роботі невихованим і грубим — непрофесійно, але надмірні вибачення також не шанують.
Що робити? «Не перепрошуйте за свої запитання, начальник готовий на них відповісти. Якщо зараз він зайнятий, то скаже, що відповість пізніше на все, що вас цікавить», – Юлія Кравець, фундатор Little Choc Apothecary.
Читайте також: Офісний стиль: 6 must-have кожної працюючої жінки
Є тонка грань між самодостатністю та небажанням просити про допомогу. Це проблема багатьох співробітників, які або надто впевнені у своїх силах та знаннях, або бояться бути набридливими та ставити зайві питання.
Що робити? «Як керівник, я не хочу, щоб мене засипали питаннями, але я ціную, коли співробітник виявляє належну старанність і запитує, як покращити роботу команди та надати клієнтам найкращі послуги», — Нейт Мастерсон, генеральний директор Maple Holistics.
Брехня ставить під загрозу будь-які відносини, у тому числі робітники. Якщо ви припустилися помилки, то краще зізнатися у своєму промаху начальству відразу, а не вигадувати небилиці.
Що робити? «Я хотів би, щоб член команди підійшов до мене або попросив поговорити по телефону, якщо йому не подобається говорити особисто, щоб розповісти про свою помилку, попросив допомогти і запропонувати йому варіанти рішення. Я дам нагоду виправити ситуацію, а якщо це буде в моїх силах — з радістю допоможу вирішити проблему. Краще сказати правду і ми разом знайдемо рішення, ніж брехати. Холод між начальником та його командою часто призводить до брехні», – Джаніл Жан, керівник відділу закордонних операцій, Logo Design Guru.
Джерело фото: unsplash.com