Сама собі дизайнерка: український бренд ODARKA випустив набір для вишивання сучасної етносорочки
Актуальність українського щодня зростає. Водночас розвиваються бренди, які задовольняють попит на щось традиційне та осучаснене. Підтвердження цьому – новий український бренд ODARKA. Його створила Ольга Одарченко, котра запропонувала кожній дівчині самостійно вишити унікальну і неповторну льняну сорочку.
Вишивка відома своїми медитативними та заспокійливи властимостями. Задоволення можна отримати вже від самого процесу, а вже потім насолоджуватися результатом – вишитими речами.
Оля вирішила дати можливість кожній українці покреативити і власноруч створити унікальну річ. До того ж не потрібно окремо шукати сорочку, підбирати колір ниток і розбиратися в символах вишивки. Усе разом зібрано в наборі.
У засновниці бренду не було досвіду в професійній вишивці. Але було бажання переключитися від роботи в діджитал на щось, що можна зробити власними руками. При цьому не витрачати на вишивку місяці.
“Мені прийшла ідея створити щось унікальне, що я так і не змогла знайти до того – набір для легкого та невимушеного вишивання сучасної етносорочки. На її виготовлення я сама обиратиму, скільки часу витратити: чи то 1 день, чи то декілька годин”, – коментує Оля.
Концепція першої сорочки базується на головному символі – Дереві Життя. Життя поєднує наш досвід, наші досягнення та провали, різні етапи від народження до дорослішання.
В дебютний набір бренду ODARKA входить льняна сорочка, все необхідне для вишивання та орнаменти, які можна поєднувати між собою чи використовувати окремо. Усе працює дуже просто. Кожен елемент надрукований на спеціальних наліпках, з якими зручно вишивати, але які при цьому не залишають слідів на сорочці. Тому кожен отримує можливість насолоджуватися процесом і при цьому не вираховувати кількість стібків та хрестиків.
“Важливо, щоб кожна вишивальниця розуміла, що в неї все вийде. Усе, що ми робимо – особливе. Еталону не існує. Під час процесу створення я самостійно вишивала сорочки і в мене немає жодної однакової”, – додає засновниця бренду, Ольга Одарченко.
Читайте также: ETNODIM ПРЕЗЕНТУЮТЬ ВИШИВАНКУ, ПРИСВЯЧЕНУ ГРИГОРІЮ СКОВОРОДІ