8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі

Найвідоміша і найелегантніша виставка дизайну і декору Maison&Objet святкує своє тридцятиріччя. Протягом трьох десятків років двічі на рік Паризький Салон збирає у своїх павільйонах тисячі учасників і десятки тисяч відвідувачів з Америки, Британії, Європи, Африки, Близького Сходу та Азії. Темою ювілейного року обрали технології майбутнього, які співіснують у гармонії з природою та відображаються в архітектурних інтер’єрах, декорі футуристичних форм і палітрі нових відтінків. Разом із всесвітньо визнаними брендами під час Паризького Салону, що триватиме з 18 по 22 січня 2024 року, відвідувачів також познайомлять з новими іменами українського дизайну

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 1

Вже шостий рік колективний стенд Ukrainian Design Brands представляє на виставці найцікавіші об’єкти сучасного українського дизайну. Організація українського стенда на Maison et Objet реалізується за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

«Я закохалася в український дизайн завдяки проєкту “Майно”, організатору колективних стендів Ukrainian Design Brands, коли відкрила для себе колекцію чорної димленої кераміки Данути Кріль. Завдяки Maison et Objet у нас є можливість познайомитися зі сміливими, різноманітними пропозиціями українських дизайнерів з дуже сучасними дослідженнями, модернізованими ремісничими підходами, через які можемо відчути українську культуру», – коментує участь українських брендів на Maison et Objet трендсетерка, сценографка, кураторка, засновниця Bureau de style ELIZABETH LERICHE Елізабет Леріш, яка цього року долучилася також до селекції українських брендів, що є великою честю.

Колективний стенд Ukrainian Design Brands – це дуже важлива ініціатива для нашої галузі, оскільки багато компаній вимушені переносити свої виробництва, але, незважаючи на складні умови, є надійними партнерами для клієнтів із усього світу, продовжують експортувати свою продукцію та створювати нові колекції. Під час Maison et Objet вісім українських брендів презентують свої нові колекції на виставці в Парижі цього року, які зможе оцінити міжнародна аудиторія. Серед них:

DONNA. Оригінальні предмети інтер’єру, які компанія створює у співпраці з найвідомішими українськими дизайнерами. Один з  об’єктів, який бренд представить в Парижі – Raft Sofa. В основу концепції дизайнери взяли надувний човен, у якого запозичили «дуті» форми та деталі, що ніби оперізують диван, як троси. Конструкція з модулями дає можливість створювати різні місця для сидіння. Така гнучкість робить диван ідеальним вибором для приміщень будь-якого розміру: від затишних квартир до просторих віталень.

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 2

FURN OBJECT. Ексцентричні, але зручні предмети інтер’єру. У часи, коли більшість людей віддає перевагу практичним та утилітарним речам, бренд заохочує до пошуку чогось особливого: естетичного і водночас зручного. Дизайнери FURN OBJECT Анна та Сергій Баєрздорф люблять грати зі складними вузлами та експериментувати з новими техніками, формами і текстурами. Це надає кожному предмету особливий характер.

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 3

WOO. Компанія з дизайну меблів, яка вже сім років створює та виготовляє лаконічні скульптурні форми та грайливі об’єкти. Радість життя, бажання пізнавати світ та постійний зв’язок з внутрішньою дитиною надихають команду на створення унікальних та яскравих предметів, які привертають увагу та провокують на взаємодію. У січні компанія представить вибірку бестселерів у нових кольорах, зокрема, крісло PLAY та пуфи DROVA.

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 4

kint. Предмети інтер’єру, що наповнені додатковими сенсами. Бренд створює функціональні меблі та декор, які підвищують комфорт людей. Команда втілює концепцію додаткової функціональності: модульність елементів, комбінації предметів один з одним задля створення нової функції та економії простору. Бренд формує новий погляд на повсякденні речі, що оточують нас. На виставці буде представлений бестселер на ринку України – система м’яких меблів puffa, нова лінійка кавових столиків та декору.

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 5

dobro. Бренд дизайнерських меблів, у якому створення кожного виробу – це процес вирішення певної проблематики та багатофункціональність. Їхня нова колекція металевих вуличних меблів «BUBBLES», яка буде представлена в Парижі, складається з трьох типів лавок та стільця, що на розсуд користувачів можуть бути об’єднані в різні групи. Яскраві кольори та модульність дають варіативність в користуванні, створюючи різноманітний настрій.

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 6

RUDA Studio. Предмети інтер’єру, натхненні природними матеріалами і старовинною технікою інкрустації соломкою. Брендова колекція світильників «ROOTS OF HOME» була створена з початком великої війни, коли багато українців втратили домівки і змушені були відновлювати своє життя у тимчасових помешканнях. Асоціативно один зі світильників нагадує старовинну українську хату, де в абажурі відображено дах із солом’яним або ґонтовим терасуванням у техніці «тирування». Тир видобувається в Карпатах, він надає чорного кольору дерев’яним плитам даху через високий вміст парафіну.

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 7

TAKE SOME ROPE. Ательє арт-гобеленів, засноване художницею текстилю Юлею Тіщенко. Її роботи – це емоції, втілені у сучасних гобеленах за допомогою всіх текстильних технік, які існують: ручне ткання, елементи макраме, в’язання, плетіння крючком, валяння та інші. За допомогою віртуозного поєднання текстур, фактур, кольорів, різних типів пряжі, шнурів та ниток, Юлі вдається щоразу перетворювати звичні техніки та матеріали на нову художню матерію. На виставці в Парижі мисткиня представить нову роботу, створену у колаборації з відомою керамісткою Софією Станько Leap of Faith.

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 8

llab.design. Бренд меблів та декору з натурального каменю. На виставці у Парижі llab.design представить свої колекції DUALITY і EDGE, які викликають нові емоції завдяки драматичному контрасту між сирою енергією матеріалу та ідеєю делікатних форм із хитромудрими різьбленими деталями, об’єднаними та відтвореними в натуральному камені. Завдяки спеціально підібраній фактурі натурального мармуру кожен предмет стає акцентним елементом будь-якого інтер’єру.

8 українських брендів представлять колекції на міжнародній виставці дизайну і декору в Парижі-Фото 9 

Усі компанії, що будуть представлені на Maison et Objet, демонструють  швидку еволюцію українського дизайну за останні роки. Дизайнер простору експозиції – Оксана Шумелда, студія  дизайну та архітектури O.M.Shumelda. Графічний дизайн від проєкту «Літери в місті».

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі. Проєкт реалізується Громадською спілкою «Фонд підтримки реформ в Україні» у співпраці із компанією MAINO.

Читайте також: ЄВРОБАЧЕННЯ-2024: УКРАЇНЦІ ОБРАЛИ ОДИНАДЦЯТОГО ФІНАЛІСТА НАЦВІДБОРУ 

Статьи по теме