
Антикризовий PR-марафон: комунікації під час всеосяжного хаосу
20 травня на PR-марафоні, організованому бізнес/медіа Ekonomika+ та онлайн-медіа MMR, зберуться 20 топових PR-фахівців, аби обмінятися досвідом антикризових комунікацій та побудови успішної репутації у нових реаліях, а також разом із учасниками сформувати нову матрицю корпоративного PR.

Захід відбудеться у гібридному форматі: офлайн (за умови послаблення карантинних обмежень) та онлайн.
Дізнатися більше: https://prmrfn.mmr.ua/
Серед спікерів: Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрикова, директорка з корпоративних зв’язків «Київстар» Анна Захараш, директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук, директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel Оксана Коваль, старша менеджерка із корпоративних відносин Carlsberg Ukraine Олена Бабикіна, керівниця PR-напрямку EVA Олександра Гнатик, директорка з комунікацій холдингу UFuture Олександра Погоріла та ще понад 10 експертів.
Ви дізнаєтеся:
● Про антикризові комунікації в Entertainment Tech — бізнесі, що трансформується — від Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенії Тюрикової.
● Як розпізнати кризу та запобігти репутаційним втратам — від директорки з комунікацій АЗС WOG Олени Осипчук.
● Про український бізнес на міжнародній арені та силу репутації онлайн — від виконавчої директорки Європейської Бізнес Асоціації Анни Дерев’янко.
● Як сформувати та використовувати особистий бренд топменеджера — від керівниці PR-напряму EVA Олександри Гнатик.
● Як за рік пережити авіакатастрофу та пандемію і залишитися оптимістом — президента авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» Євгена Дихне.
Читай также: Новий тиждень: Події 11-14 травня
Також під час марафону відбудуться три панельні дискусії за участі найкращих PR-фахівців та експертів з комунікацій. Вони обговорять:
● КСВ як основу корпоративних комунікацій.
● Вплив репутації та активної публічної позиції топменеджера на бізнес.
● PR-інструменти, які вирішують пул актуальних проблем (проводиться спільно з Комітетом з маркетингу та комунікацій ЕВА).
Наприкінці марафону відбудеться церемонія нагородження найкращих комунікаційних проєктів 2020 року і переможців рейтингу «ТОП-25 PR-ників».
Реєструйтеся на Антикризовий PR-марафон, аби задіяти актуальні канали комунікації та побудувати довгострокові відносини зі споживачами, партнерами та командою: https://prmrfn.mmr.ua/
Організатори:
Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетингу MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших».
Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких:
– Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу;
– PR-марафон: огляд трендів PR-галузі;
– Zavtra: конференція унікальних тинейджерів;
– HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій;
– She Congress: досвід ділових жінок;
– Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу.
Marketing Media Review — це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв’ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.
Генеральний партнер Антикризового PR-марафону — FAVBET.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай