UA
    RU

    Арт-платформа Prospect 100 запустила конкурс молодих талантів для збору коштів для ЗСУ

    Платформа закликає молоду арт-спільноту реєструвати власні витвори мистецтва у конкурсі, аби підтримати Збройні сили України.


    Prospect 100 – відома організація, яка об’єднує молодих дизайнерів з усього світу заради створення справжніх шедеврів на конкурсній основі. Кожен раз вони задають конкретну соціально важливу тему, яку необхідно “обіграти” у творчості і, на цей раз, це війна в Україні.

    Global Design Competition Prospect 100 вирішив запустити екстрений конкурс талантів для молодих дизайнерів до 25 років, дедлайн якого до 26 березня.  Завдання полягає у створенні цифрових ілюстрацій, натхненними українськими новинами.


     
     
     
     
     
    Посмотреть эту публикацию в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публикация от PROSPECT 100® (@prospect100)

    Роботи-переможці будуть передані Міністерству цифрової трансформації України, щоб їх можна було продати як NFT. Виручені кошти підуть на підтримку українських збройних сил, які зараз воюють проти Росії. 


    Співзасновник платформи Адам Фланаган помітив твіт віце-президента Івана Федорова про те, що Україна випускає твори мистецтва NFT, щоб зібрати кошти для ЗСУ, 

    — сказав співзасновник Prospect 100 Олександр Дейланс, який започаткував конкурс по збору коштів для ЗСУ на платформі.

    Після інтенсивного спілкування з Міністерством цифрової трансформації, команда Prospect 100 створила ініціативу, яка відповідає потребам і запитам людей, з якими вони спілкувалися в Україні, від урядовців до організації «Українська спільнота художників NFT». 



    Команда журі також була зібрана екстренно, за 24 години. До її складу увійшли представники творчої спільноти, такі як художники Деніел Аршам, Андре Сарайва, Міллінскі та Кейтлін Грабенштейн; дизайнер Хіроші Фудзівара; графічні дизайнери Девід Карсон і Стефан Сагмайстер; засновник Galerie Perrotin Еммануель Перротін; зірки соціальних мереж DudeWithSign і F–kJerry, а також президент Comme des Garçons і співзасновник Dover Street Market Адріан Йоффе. 

    Читайте також: Підтримати Україну через міжнародний фонд «Червоний хрест»


    Організатори сподіваються на велику кількість заявок і закликають креативників «виділити хвилинку свого часу, щоб створити щось дивовижне» на підтримку України.

    Статьи по теме