Закрити
UA
Життя

Автомобіль Mazda6

Поділись:

Редакція Marie Claire знайомиться з новими автомобілями щомісяця, але саме ця середньорозмірна супермодель від Mazda завоювала наше кохання, як з першого погляду, так і після тест-драйву.

posts-to-db-Фото 1

Можна прочитати тонну тематичних статей та подивитися з десяток блогів на YouTube, але коли справа доходить до вибору автомобіля в реальному житті – Ти сідаєш за кермо і тільки тоді розумієш, наскільки він “твій” або ж ви з ним “на різній хвилі”. Японці з Mazda точно знають, як викликати правильні почуття – їх інженери підходять до створення автомобілів не лише з погляду холодного технічного розрахунку, але й мислять зовсім іншими категоріями. Дизайнерська концепція KODO (“душа руху”) в даному випадку не просто гарна маркетингова історія. Спостерігаючи за природою, ми поринаємо в стан гармонії – саме його ви можете відчути, сідаючи за кермо Mazda6.

Дивитися: спецпроект Mazda6 та українського бренду Elena Burba

Можна сказати, що цей автомобіль має двоїстий характер. З одного боку, наявність 2,2-літрового дизельного двигуна Skyactiv-D (Ми тестували саме такий) передбачає любов до швидкості, стрімкість і міць. З іншого боку, Mazda6 дуже точно розуміє, чого водій хоче, аж до мінімальних змін траєкторії, прискорення чи уповільнення. Ця машина керується так, що нудна поїздка в офіс або втомлива дорога в сусіднє місто пролітають непомітно, перетворюючись під час для себе, який ти проводиш у комфорті наодинці зі своїми думками. Хороша звукоізоляція допомагає відгородитись від зовнішнього світу.

posts-to-db-Фото 2

Говорити про зовнішню красу цього автомобіля – все одно, що описувати словами колекцію одягу, створену руками улюбленого дизайнера. Під час, коли на дорогах все більше кросоверів, присадкуватий седан Mazda6 виділяється на загальному тлі. Низька посадка дарує безцінний бонус – упевненість у тому, що ти маєш усе під контролем. А задоволення від взаємодії з автомобілем посилюють тактильні відчуття – від дотику до обтягнутого шкірою керма, до перфорованих сидінь, до ручки-перемикача мультимедійної системи (заради безпеки під час руху мультимедійний сенсорний екран блокується, і цей перемикач бере на себе функцію дублювання). Розігнатися до 100 км/год Mazda6 здатна за 9,8 с – 6-ступінчастий автомат працює швидко та логічно, а завдяки «зібраній» підвісці вади наших доріг відчуваються менш болісно.

posts-to-db-Фото 3

Завдяки кольоровому проекційному дисплею на лобове скло виводиться найважливіша інформація: швидкість та знаки її обмеження, навігація – немає потреби розглядати під час руху панель приладів. Дотягнутися до будь-якої клавіші – «аварійки» або керування кондиціонером легко, огляд у дзеркалах та камера заднього виду дозволяють адекватно сприймати дорожню ситуацію. Впоратися зі складними ситуаціями водієві допомагає комплекс систем проактивної безпеки i-Activsense, який підстраховує при перебудовах в сусідній ряд, підказує про наявність транспорту, що швидко рухається, в сліпих зонах. Система контролю розподілу тяги G-Vectoring Control допомагає автомобілю «не зісковзувати» у повороті.

Після тижня, проведеного за кермом Mazda6, ні на що не хочеться її міняти. Ну, хіба що на оновлені версії цього автомобіля – седан Mazda6 sedan і універсал Mazda6 (Wagon), які були представлені на Женевському автосалоні цього року. Вони з’являться в Україні вже восени. Схоже, японці ніколи не зупиняться у самовдосконаленні.

Читати: Mazda на Женевському автосалоні

posts-to-db-Фото 4