То який він – ресторан, вартий вашої уваги? Ми зібрали кілька важливих моментів, які будуть сигналізувати про те, що настав час виносити ноги.
Очевидно: де все гаразд, завжди буде багато клієнтів. Адже знайшовши чудове місце, вже не хочеш випробовувати долю в інших закладах.
У гарному ресторані нічим не пахне. Зворотна ситуація відверто повідомляє, що витяжка на кухні працює погано, а там далеко не до брудних плит.
Читайте також: ПОБАЧЕННЯ В РЕСТОРАНІ: 5 ГОЛОВНИХ ПРАВИЛ
Прибраний зал, охайні стільці та столи – обов’язкова умова. Під пильною увагою знаходиться стіл. Він не повинен бути захаращений брошурками із закликаючими акціями та різними декоративними елементами (окреме «ні» штучним кольорам). Тільки скатертина, прилади і, можливо, паперові серветки.
Офіціант повинен підійти протягом 30 секунд. Це абсолютно не залежить від завантаженості. Також знайте, що похмурий або навпаки настирливий персонал – поганий знак. Офіціант – «господар» ресторану та його головне завдання – створити гостинну атмосферу, уважно обслуговувати та розповісти про особливості страв.
Читайте також: ЯК ВИБРАТИ БЛЮДО У ЗАКЛАДІ, ЯКЩО ВИ НА ПРАВИЛЬНОМУ ЖИВЛЕННІ
А точніше, його товщина – невелика. Приблизно в однаковій кількості мають бути представлені закуски, основні страви та десерти – по 3-4 позиції. Чим більше кухонь світу намішано в одному меню, тим більша ймовірність, що страви не будуть однаково хороші.
Так, можливо, плазма – це престижно, але тільки не в хорошому закладі. Вас повинна супроводжувати тиша, щоб дати можливість насолодитися спілкуванням та смачною їжею.
Якщо всі пункти відповідають вашим очікуванням, то ми ускладнимо завдання: що повинен знати офіціант гарного ресторану?
І маленький «мішленівський» лайфхак: тихо кидаєте прилади на підлогу, якщо офіціант помітив, то ресторан – чудовий!
Автор: Єлизавета Єрмоленко