Вибрати гарний ресторан – непросте завдання. Нам усім хочеться почуватися комфортно, насолоджуватися смачною їжею та приємною розмовою. І, звичайно, в наші плани не входить залишити заклад із зіпсованим настроєм та поганим враженням.То який він – ресторан, вартий вашої уваги? Ми зібрали кілька важливих моментів, які будуть сигналізувати про те, що настав час виносити ноги.
На що звернути увагу:
1. Кількість відвідувачів
Очевидно: де все гаразд, завжди буде багато клієнтів. Адже знайшовши чудове місце, вже не хочеш випробовувати долю в інших закладах.
2. Запах
У гарному ресторані нічим не пахне. Зворотна ситуація відверто повідомляє, що витяжка на кухні працює погано, а там далеко не до брудних плит.
Читайте також: ПОБАЧЕННЯ В РЕСТОРАНІ: 5 ГОЛОВНИХ ПРАВИЛ
3. Чистота
Прибраний зал, охайні стільці та столи – обов'язкова умова. Під пильною увагою знаходиться стіл. Він не повинен бути захаращений брошурками із закликаючими акціями та різними декоративними елементами (окреме «ні» штучним кольорам). Тільки скатертина, прилади і, можливо, паперові серветки.
4. Обслуговування
Офіціант повинен підійти протягом 30 секунд. Це абсолютно не залежить від завантаженості. Також знайте, що похмурий або навпаки настирливий персонал – поганий знак. Офіціант – «господар» ресторану та його головне завдання – створити гостинну атмосферу, уважно обслуговувати та розповісти про особливості страв.
Читайте також: ЯК ВИБРАТИ БЛЮДО У ЗАКЛАДІ, ЯКЩО ВИ НА ПРАВИЛЬНОМУ ЖИВЛЕННІ
5. Меню
А точніше, його товщина – невелика. Приблизно в однаковій кількості мають бути представлені закуски, основні страви та десерти – по 3-4 позиції. Чим більше кухонь світу намішано в одному меню, тим більша ймовірність, що страви не будуть однаково хороші.
6. ТБ на стіні
Так, можливо, плазма – це престижно, але тільки не в хорошому закладі. Вас повинна супроводжувати тиша, щоб дати можливість насолодитися спілкуванням та смачною їжею.
Якщо всі пункти відповідають вашим очікуванням, то ми ускладнимо завдання: що повинен знати офіціант гарного ресторану?
- Звідки ресторан бере продукти? Якщо офіціант не знає, можете сміливо йти! Те ж стосується невідомих інгредієнтів, про які вам не можуть розповісти зовсім нічого.
- Як швидко вам подадуть страву? Час – безцінно, але якщо ми вже виділили його цього вечора, то 40 хвилин очікування гарантують свіже приготування. І зумовлено це зовсім не примхами кухаря, а збереженням смакових якостей їжі. Тому оптимальна температура їжі – не більше ніж 40 градусів.
- Як вам ця страва? Поцікавтеся думкою офіціанта на рахунок тієї чи іншої страви. Чи може він поділитися своїми уподобаннями? Якщо так – залишаємось, значить він і сам їсть у цьому ресторані.
І маленький «мішленівський» лайфхак: тихо кидаєте прилади на підлогу, якщо офіціант помітив, то ресторан – чудовий!
Автор: Єлизавета Єрмоленко
Більше від
- Подарунки до 500 грн на Новий рік та Різдво: оригінальні ідеї, які мають сподобатися кожному
- «Я працював на межі можливостей… як і Шарль!»: Тагар Рахім про своє перевтілення для фільму «Месьє Азнавур»
- Пряниковий будиночок: рецепт від кухарів королівської родини Великої Британії
- Італійський стиль життя: Dolce Vita
- «Філософія воїна»: паралімпійська чемпіонка Оксана Зубковська презентувала мотиваційну книжку