Напередодні благодійної ініціативи, яка відбудеться вже 16 грудня, знайомимося із найбільш бажаними та цінними об'єктами.
Marie Claire продовжує опікуватися важливою соціальною проблемою, а тому разом зі співзасновниками ініціативи організовує благодійний аукціон. Мета заходу дуже претензійна, проте здійсненна: зібрати 300 000 грн на підтримку “Сонячної майстерні”.
Marie Claire є співзасновником благочинної ініціативи разом з Міжнародним самітом мерів та Milano Torino Vermuteria. От і лоти майбутнього аукціону мають бути не лише потужним соціальним закликом, але й справжніми витворами мистецтва.
Сьогодні ми представляємо лот від меценатів благочинного заходу, які й самі не за чутками знають, що таке співчуття та щире бажання допомогти нужденним. CHEGO jewelry – не просто черговий ювелірний бренд з українським духом. Це історія про справжню людяність та підтримку у важкі часи. Компанію було створено у 2020 році Андрієм Черевко та Ксенією Головня із націленістю на любов у найрізноманітніших її проявах. До коханої людини, сім'ї, Батьківщини - любов у широкому сенсі слова, яка проявляється у витворах ювелірного мистецтва та пошуку нових форм.
Читай также: Благодійний аукціон «The art of charity»: Презентація лоту від Victoria Museum
Головним інтерпретатором ідей засновників бренду є Сергій Лисютин - художник-реставратор, який за сумісництвом є батьком 17 дітей. З 2000 року він приймав малюків до своєї, вже великої сім‘ї. За всі ці роки він любив і віддавав своє тепло кожному, а з 2005 року відкрив дитячий будинок сімейного типу. У 2014 році Сергія разом із дітьми вигнали із їх рідної Дружківки у Донецькій області за проукраїнську позицію. Наразі саме Київ став справжнім прихистком для талановитого майстра. Бренд CHEGO розповідає про прозорість та чесність, а тому й “руки” компанії мають бути щирими та справжніми.
Існує повір'я, що варто розповісти аметисту про свого коханого - і камінь-талісман приверне взаємну любов, навіть якщо серце твого обранця до цього було зайняте іншою. А серце каменів бренду СHEGO jewelry зберігається в розплавленому сріблі, що обтікає його і затискає в вічних обіймах.
Кожен міліметр персню вигострений під натиском інструменту по поступливому металі. Це не просто прикраса, адже вона має власну історію. Дізнатися її зможе той, хто на благочинному аукціоні вирішить придбати саме витвір ювелірного мистецтва, наділений щирістю та правдивістю світу. Щасливчик зможе навіть вигадати власну історію про прикрасу та момент її появи у його житті, назавжди запам'ятавши таку цінну мить єднання.
Нагадуємо, що благочинний аукціон відбудеться 16 грудня у Києві. Учасниками можуть стати усі охочі допомогти дітям з аутизмом та синдромом Дауна покращити свій потенціал та творчі можливості. Всі отримані кошти будуть передані “Сонячній майстерні” для облаштування центру та закупівлі необхідних для мистецтва інструментів та матеріалів.
Підтримати ініціативу вирішило чимало усвідомлених брендів, компаній та організацій. Офіційними меценатами аукціону стануть Abramovych art, Victoria museum, CHEGO jewelry, художник Роман Мінін, художниця Анна Кострицька, Ксенія Кошкіна, Євген Лісняк, Андріанка Чухний, Vintage Office та інші. Вони передали спеціальні лоти для аукціону. Унікальним лотом стане картина, яку буде створено вже на самій події талановитою художницею Андріанкою Чухній. Коштовна камея, фотосесія, вечеря із відомими людьми та ще багато цінних придбань очікують на тих, хто вирішить підтримати благодійну ініціативу.
Вхід тільки за запрошеннями.
Більше від
- Олег Скрипка, Олексій Суханов та інші: у Києві відбулась премʼєра фільму «Месьє Азнавур»
- Подарунки до 500 грн на Новий рік та Різдво: оригінальні ідеї, які мають сподобатися кожному
- «Я працював на межі можливостей… як і Шарль!»: Тагар Рахім про своє перевтілення для фільму «Месьє Азнавур»
- Пряниковий будиночок: рецепт від кухарів королівської родини Великої Британії
- Італійський стиль життя: Dolce Vita