Любой, хто хоч раз зачаровано тинявся серед їстівних скарбів лондонського універмагу знає, що ідея об’єднати елегантну розкіш магазину і гучне буйство ринку не нова. Але завдяки італійцям, які зуміли створити продуктовий суперунівермаг Eataly та клонувати його без втрати душевності, старий формат отримав нове народження.
Об’єднати під одним дахом усі можливі італійські продукти, додати до них ресторани та кафе та скоротити прірву між домогосподаркою та кухарем за допомогою кулінарної школи – мабуть, до Eataly продуктовий магазин ніколи не був таким дружнім, а ринок – респектабельним. Якщо покупець не знає, як це є (або готувати), послужливі продавці відведуть у кафе чи ресторан, гриль-зону чи винний бар і покажуть, як приручити невідомий продукт. Коливаючим видадуть набори вже підготовлених інгредієнтів (аж до очищеної моркви) згідно з рецептом, що додається. Тут же можна побачити, як готують пасту чи чистять рибу, записатися на кулінарний курс чи вирушити на дегустацію. Eataly першими перетворили нудний похід за продуктами на захоплюючу пригоду. Але головний привабливий елемент цього формату – першокласна їжа з рук найкращих кухарів за ціною вуличного бістро.
Тепер жителі не лише Риму та Мілана, а й Нью-Йорка, Токіо, Стамбула та Дубая вирушають за покупками, як на полювання, хваляючись трофеями: «Дивіться, я добув чудовий сир!» Грати на первісному бажанні вгамувати голод слідом за Eataly готові і магазини, і ринки, і навіть ресторани, перетворюючи буденний ритуал покупки молока на захоплюючий квест. Живи зараз Трумен Капоте, він ніби відправив Холлі Голайтлі на сніданок у Eataly замість Tiff any & Co. Можливо, саме такий притулок, де можна щасливо тинятися цілий день, потрібний усім нам у важкі часи.
Фото: Gettyimages