Після участі у відбірному турі «Євробачення» про Brunettes Shoot Blondes дізналася ширша аудиторія. Це якось далося взнаки на концертах, активності людей у соціальних мережах? Що в результаті потужніше – сила YouTube (завдяки якій ви зробили перший прорив, опублікувавши кліп на пісню Knock Knock) чи телебачення?
Одразу після ефірів на телебаченні у соцмережах до нас додалося кілька тисяч фоловерів. Аудиторія дуже активізувалася, згуртувалась якось – нас дуже підтримали у відборі на «Євробачення». Дуже тішить, що кількість людей на концертах також зросла. Якщо раніше ми здебільшого грали у великих містах, то зараз нас запрошують і до менших міст – Луцьк, Житомир, Рівне, Тернопіль. Звісно, у цьому заслуга телебачення, яке «несе» артиста до кожного будинку, формує про нього думку широкої аудиторії. Але, незважаючи на свою масштабність, телебачення багато в чому локальне. YouTube ж дозволяє розповсюдити свою музику далеко за територію однієї країни – для нас це дуже важливо як для гурту, який співає англійською мовою. Тому в нашому випадку Інтернет поки що перемагає.
Цікаво, чи вам складно було відстоювати свою точку зору при підготовці номера для «Євробачення»? Хто у вас у групі головний «агент опору»?
Знаходити компроміси завжди непросто, особливо коли постановники та артисти переслідують різні цілі. Для нас було важливим зберегти свою індивідуальність, для команди СТБ зробити шоу для телебачення в стислий термін. Номер, що вийшов, – саме такий компроміс. Зазвичай я найбільше опираюсь, коли доводиться сперечатися про імідж та подання групи для аудиторії. Для нас завжди головне залишатися вірним своїм поглядам.
Групі вашого формату потрібні не «Євробачення», а музичні фестивалі. Де виступатимете цього літа?
Ми невдало розсилали заявки на фестивалі кілька років, перш ніж щось почало виходити. Але цього року нас стали запрошувати. Вже підтверджено чеський Colours Of Ostrava (16 липня), угорський Sziget (12 серпня), українські Atlas Weekend та «Файне Місто».
У березні ви виступали на розігріві у двох іноземних команд – The Neighbourhood та Hurts. За енергетикою ці виступи сильно відрізнялися?
Дуже відрізнялися і за реакцією зали, і за нашими відчуттями. На концерті The Neighbourhood було близько півтори тисячі людей у відносно невеликому приміщенні. Кажуть, що розігрів – невдячна справа. Так от цей концерт був винятком: зал просто розривався від енергії – думаю, The Neighbourhood пощастило з українськими шанувальниками (Сміється). Нам, звичайно, передався їхній настрій і ми повністю виклалися на сцені. Виступ Hurts був набагато масштабнішим, було вчетверо більше людей. Перед нами стояло непросте завдання: розкачати велику різноманітну аудиторію у величезному залі. Судячи з відгуків, у нас вийшло. Особливо було приємно, коли стільки людей підспівували Every Monday.
Баланс розігріву та хедлайнерів завжди цікавий: наприклад, до нас цього року повертаються Red Hot Chili Peppers, але коли вони вперше виступили у Києві на «Олімпійському» кілька років тому, куди більше «качав» розігрів – Kasabian.
З приводу концерту RHCP на «Олімпійському», погоджуся – розігрів дійсно виявився не гіршим за хедлайнерів. На мій досвід – це не таке вже рідкісне явище. Розігріваюча група завжди намагається викластися на 110%, щоб запам’ятатися слухачеві, тоді як зірки нерідко виступають абияк.
Незабаром ви презентуєте відео на трек Every Monday. Що це буде? Ваш менеджмент стверджує, що він стане вірусним. Звідки така впевненість?
Ми розпочали активну підготовку до зйомок наприкінці лютого – у новому кліпі не використовуватиметься графіка чи інші візуальні ефекти. Це буде live-відео з цікавим технічним задумом – ми вирішили по-справжньому заморочитися з реалізацією ідеї. Чи стане воно вірусним чи ні, частково справа випадку та удачі. Але ми не хочемо знижувати планку і чекаємо на гарний відгук від глядачів.
Андрію, назви п’ять речей, без яких ти не зможеш обійтися у квітні.
У квітні я точно не обійдусь без концерту Brunettes Shoot Blondes у київському клубі Bel Etage! (Сміється). Ми підготували нову програму і дуже чекаємо цього вечора. Що стосується речей, то я вже давно хочу спробувати будильник із фазами сну – сподіваюся, він допоможе легше прокидатися.
Ну і насамкінець скажи, які відносно нові фільми тебе зацікавили?
Документальний фільм «Хічкок/Трюффо» та «Трамбо».