Час змін. Від маркетолога до СЕО бізнес-клубу: досвідом ділиться Анастасія Терьохіна

Редагувати переклад
Освітні лекції, інтенсиви, воркшопи та нетворкінг для постійного підвищення компетенції - сьогодні це незамінні інструменти для підприємців, які допомагають швидше рости та розвивати власний бізнес. Анастасія Терьохіна, СЕО бізнес-клубу, розповідає про важливість бути частиною бізнес-ком’юніті, генерувати ідеї та надає поради тим, хто наважується змінити професію.

Час змін. Від маркетолога до СЕО бізнес-клубу: досвідом ділиться Анастасія Терьохіна-Фото 1

Що мотивувало йти вперед і не зупинятися?

Те, що я знаю свої проміжні цілі на 1-3 роки. У мене є коротко- та довготривалі завдання. Я завжди тримаю їх у голові. Бажання досягти мети мотивує рухатися вперед.

Де ви черпаєте нові ідеї?

Перше за все, в інфопросторі. Я дуже допитлива людина і намагаюсь брати ідеї  звідусіль. Не менш важливою є постійна комунікація. Я спілкуюся з активними та потенційними учасниками клубу, зі спікерами, партнерами, з усіма нашими підрядниками, із друзями та ближнім колом знайомих. Спілкування завжди формує нові свіжі ідеї.

Чи виправдалися ваші переживання та надії після запуску клубу?

На певному етапі мої надії навіть перевершили очікування. Але це стосувалося короткотривалих цілей. Зараз ми вже йдемо до інших вершин. Але так, на певному етапі вони точно виправдалися.

Яка ваша головна порада тим, хто на цю мить наважується на рішучий крок — круто змінити професію?

Я вважаю, що зараз ми живемо у класні часи, коли немає застарілого концепту: якщо вивчився на юриста, лікаря, інженера, то все життя працюй за одним фахом. Тепер можна у будь-який момент перемикнутися. Але раджу дуже добре вивчити себе і ту професію, котру ви обрали. Зрозуміти, звідки взагалі це метушіння. Якщо просто бажаєте геть усе змінити, то, можливо, питання саме в місці роботи?

Яка найбільша перевага у керуванні власним клубом?

Дуже багато комунікації. Але потрібно любити це. Особисто я в комунікаціях бачу безліч переваг. Але ключове — спілкування із цікавими людьми. Бо я вважаю, що в нашій спільноті неймовірні мембери, спікери та партнери по бізнесу.

Чому українському підприємцю важливо бути частиною спільноти?

На мою думку, спільнота в сучасному світі — це набір інструментів, який багато може дати підприємцю. Зараз на ринку є різноманітні бізнес-клуби — більш масові, більш нішеві. Я б радила кожному українському бізнесмену бути частиною ком’юніті. Адже це сильно прискорює, допомагає рухатися вперед і рости.

Який головний лайфхак нетворкінгу?

Любити людей.

Статьи по теме