Закрити
UA
Життя

Час змін. Від технічної редакторки до креативної директорки: досвідом ділиться Оксана Деньга 

Поділись:

Героїні рубрики Marie Claire «Час змін» розповідають про власний досвід зміни професії, труднощі та відкриття, з якими вони зіштовхнулися в процесі пошуку та адаптації на новому місці роботи. Оксана Деньга — креативна директорка бренд-маркетингової агенції та копірайтерка, яка вже понад 8 років створює рекламу для українських та міжнародних брендів. У нашому матеріалі вона ділиться досвідом, як від технічної редакторки перейти до директорки креативного відділу. 

Як ви наважилися змінити професію? 

Не можу сказати, що потрапила у рекламу випадково, адже бажання працювати в креативній сфері було завжди. Проте на той момент я не до кінця розуміла, яка саме робота може задовольнити ще не до кінця сформований в мені запит. 

Тому спочатку я пішла у журналістку. Закінчила харківський ХНУ ім. В.Н.Каразіна  та навіть встигла попрацювати у цій сфері, але це не приносило мені відчуття повної реалізації та задоволення. І в певний момент я почала займатися копірайтингом: спочатку відвідувала різні культурні події, писала про них огляди. Згодом почала створювати тексти для компаній, де було все: і охоронні системи, і рації, і «манікюр-харків-пушкіна».

Через деякий час переїхала до Києва, знайшла цікаву роботу. Писала про виставки та конференції на актуальну та невідому мені на той час тематику: криптовалюти, 3D-друк, робототехніка. Одна з конференцій, яку я висвітлювала, була присвячена соціальному маркетингу (я навіть не уявляла до кінця що це), проте саме там вперше дізналась про рекламу та рекламні агенції. Так і почало формуватися бачення мого майбутнього.

Як стали технічною редакторкою?

Коли на попередній роботі зрозуміла, що досягла максимуму, відправила резюме в агенцію, про яку почула на конференції. То була вакансія старшого спеціаліста — копірайтера з досвідом і навичками сильного письма. Та, надивившись серіалів про рекламників, я подумала, що напишу класний мотиваційний текст і без досвіду, але з великими амбіціями мене візьмуть. Так і сталося.

Надсилаючи резюме, я подумала: навіть якщо щось не вийде, то найгірше, що зі мною станеться просто залишусь там, де й була. Цим принципом керуюсь і досі.

Наступного дня о 14:00 я була на співбесіді. А о 14:30 сказала, що зможу вийти з понеділка. Виходила я на посаду, звичайно, не старшої копірайтерки, а, як виявилось, технічної редакторки.

Чим ви займались у рекламній агенції?

Я починала з текстів для смс-розсилок та вичитки постів, інколи договорів. Згодом мені запропонували займатися рекламними кампаніями. Першим проєктом, у який я, без перебільшення, вклала всю душу став ролик для комплексу будинків. Після цього стало ще більше роботи та проєктів: зйомки про український фермерів, реклама вітчизняного маркетплейса, великого агроіндустріального холдингу та міжнародних компаній у сферах здоровʼя, краси, FMCG та інших. 

Коли СЕО компанії запропонував стати креативною директоркою, подумала, що ще не готова до цього. Та потім згадала своє головне правило і погодилась на пропозицію. Кожен новий проєкт та завдання ставали для мене викликом. Викликом, як писати сценарії, як правильно розвивати команду і давати фідбек. І це був надзвичайний досвід.

Що мотивувало вас йти вперед і не зупинятися?

Мені допомагало і допомагає бажання весь час рухатися вперед. Коли відчуваю, що стою на місці, намагаюся це змінити: йду надихатися роботою інших, починаю ставити нові цілі, розвивати нові скіли чи вдосконалювати ті, що вже маю.

Яку пораду ви дасте тим, хто цієї хвилини наважується на серйозний крок круто змінити професію? 

Навіть якщо у вас щось не вийде, то найгірше, що може статися ви просто залишитеся там, де й були. Але якщо не спробуєте, то ніколи не дізнаєтесь, куди б завів вас шлях.

Читайте також: В УКРАЇНСЬКОМУ ДОМІ ВІДКРИЄТЬСЯ ВИСТАВКА «ТИ ЯК?»