
Чим Facebook вирішив порадувати геймерів та видавців ігор
Нова розробка технологічного гіганта дістала назву Gameroom.
Сьогодні, 2 листопада, компанія Facebook презентувала власну ігрову платформу. Наразі новий сервіс доступний для користувачів Windows.
Розробники отримають можливість розміщувати ігри на новій платформі та рекламувати їх у стрічці соціальної мережі, а Facebook, у свою чергу, отримуватиме близько 30% від усіх внутрішньоігрових платежів.
Користувачі зможуть легко підбирати ігри на смак. У перспективі Gameroom має скласти конкуренцію популярному на сьогоднішній день онлайн-сервісу Steam.
Вперше про нову платформу компанія заговорила ще у травні. Тоді розробку планувалося назвати Games Arcade.
Статті на тему
Модель plus-size Тесс Холлідей звинуватила Facebook у бодішеймінгу
9 лайфхаків для Facebook, якими варто користуватися
Facebook тестує наскрізне шифрування у додатку Messenger
Більше від
- Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у грудні 2025
- Свічки, авторський посуд та текстиль: 5 красивих колекцій різдвяного декору від українських брендів
- РЕЙТАРСЬКА: СЕРЦЕ КИЄВА, КУЛЬТУРИ ТА ВІДРОДЖЕННЯ
- Магія Різдва: як пройшов Christmas Blog Day від Burda Media Ukraine
- Улюблені різдвяні фільми digital-редакції Marie Claire