UA
RU

Фінансова грамотність покоління Z на онлайн-конференції Zavtra

Редагувати переклад
26 грудня на онлайн-конференції Zavtra 18 тинейджерів-лідерів розкажуть про нові інструменти фінансової грамотності, способи заробляти на хобі і про лідерські навички, необхідні для успіху.

Фінансова грамотність покоління Z на онлайн-конференції Zavtra-Фото 1

Серед спікерів: рекордсмен Національного реєстру рекордів України Андрій Куделя, засновниця проекту для підлітків People. Hack your future Діана Кравченко, авторка бренда одягу Mitchell Clothing Злата Мітчелл, український лідер студентського самоврядування у США Соня Рашкован і ще 10+ успішних і талановитих підлітків, які створюють майбутнє!

Щорічно бізнес/медіа бюро еkonomika+ разом із дайджестом ділової жінки WoMo і діловим онлайн-медіа delo.ua проводить конференцію Zavtra для:

  • тинейджерів, які хочуть заробляти зі шкільного віку і створювати свої проекти в юному віці;
  • їхніх батьків, які бажають виховати лідера і говорити з підлітком однією мовою;
  • власників бізнесу і маркетологів, охочих дізнатися, що допомагає сьогодні продавати продукт поколінню Z і як наймати, утримувати і стимулювати залученість співробітників покоління Z.

Цього року вперше онлайн-конференція Zavtra відбудеться у форматі безкоштовної трансляції за попередньою реєстрацією. Усі охочі матимуть доступ до досліджень покоління Z, навчаться краще їх розуміти і взаємодіяти з ними.

Зареєструватися просто зараз.

Головна тема: фінансова грамотність, освіта і навички майбутнього.

Учасники дізнаються:

  • як тинейджеру заробляти гроші ще у школі;
  • про банківські інструменти для покоління Z;
  • які навички допоможуть підлітку стати лідером;
  • як складати бізнес-план заробітку на хобі;
  • що таке маркетинг для покоління Z.

Генеральний партнер онлайн-конференції Zavtra — ПриватБанк.

Організатори:

Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, до якого входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR та маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua, журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу Get Business Festival, огляд трендів у PR-галузі PR-марафон, досвід ділових жінок She Congress, стратегії та досвід змін від лідерів великого бізнесу Business Wisdom Summit .

Womo — перший і єдиний дайджест сучасної ділової жінки, який говорить з активними, сильними, прогресивними жінками на близькі для них теми і зрозумілою для них мовою про жіночий підхід у бізнесі, про психологію жінок-лідерів і побудову кар’єри, про найновіші тренди у менеджменті та управлінні, про технології, які вже зараз змінюють світ.

Онлайн-видання Delo.ua — це найважливіші новини бізнесу, економіки, політики. Щодня тут публікуються інтерв’ю зі знаковими особистостями, огляди різних ринків і основних тенденцій на них, ексклюзивні коментарі авторитетних експертів.

Статьи по теме