Ізраїльська актриса та модель чітко визначила блокбастери своїм головним робочим матеріалом.
Першим фільмом, у зйомках якого Галь Гадот взяла участь, став “Форсаж 4” 2009 року. За ним послідували появи актриси у трьох продовженнях саги, де вона грає Чудо-жінку вже близько половини десятиліття, починаючи з «Бетмена проти Супермена: На зорі справедливості» 2016 року.
В результаті Галь Гадот тепер добре знайома з професійними проблемами, що виникають під час виконання такого мультифункціонального проекту. Втім, зйомки в наступній частині серії під назвою “Диво-жінка: 1984” довели, що попередні картини були справжнім відпочинком.
Раніше у грудні 2020 року Галь Гадот та режисер історії про супергероїню Петті Дженкінс взяли участь в інтерв’ю за круглим столом із представниками преси після перших показів нового фільму. Актрису запитали, що ж у зйомках нової частини стало найскладнішим для неї. Визнаючи неймовірний успіх зіграти принцеси Діану Прінс, яка надалася Галь, дівчина відповіла, що, мабуть, найважчою частиною стало те, як потужно і наполегливо їй доводилося тренувати своє тіло.
Найскладнішим виявилося, як це не дивно, фізична частина історії. Знімальний процес настільки завантажений, що ми знімаємо майже вісім місяців по п’ять-шість днів на тиждень. Дуже інтенсивний процес. Працювати на знімальному майданчику просто чудово. Я працюю з людьми, яких люблю, і працюю над втіленням персонажа, з яким відчуваю особливий зв’язок. І це просто чудово. Здорово. Це життя. І мені за це платять! Так що це схоже на здійснену мрію. Але найскладнішим було те, наскільки вимогливими були зйомки та наскільки вони були фізично складними, тому що для Петті було дуже важливо, щоб ми використовували мінімальну кількість комп’ютерної графіки».
Читай також: Наомі Акі зіграє Вітні Х’юстон у майбутньому байопіку
Незважаючи на те, що ми побіжно вже згадували про те, що Галь знімалася в ролях другого плану в картині “Форсаж”, слід визнати, що головна роль зовсім інша історія. Особливо якщо йдеться про блокбастер, сюжет якого крутиться навколо розгляду супергероїв. Хоча Галь Гадот присутня не в кожній сцені «Диво-жінки: 1984», вона виразно з’являється в більшості з них, а це означає, що актриса працює багато годин поспіль. Щільний графік вимагає від неї чіткого виконання послідовності рухів і повторення тих самих моментів знову і знову.
На зйомках деяких блокбастерів акторам вдається трохи схитрувати, коли режисер вирішує використати візуальні ефекти для певних сцен. Проте, Дженкінс одразу уточнила для Галь Гадот, Що єдине, що є для неї найважливішим під час зйомок – прихильність до реалізму.
Очевидно, що є деякі моменти, які сильно залежать від комп’ютерної графіки, але Петті Дженкінс переважно хотіла залишатися вірною титульній епосі і знімати справжні, і не віртуальні сцени практично скрізь, де це можливо. Це, як додала Гадот, лише ускладнило процес роботи над новою картиною.
Нагадуємо, що продовження історії про Чудо-жінку вже з’явилося у кінотеатрах країни.