Мне безумовно подобається, коли автомобіль зовні разюче відрізняється від інших – розпізнати Citroen C4 Cactus на дорозі дуже легко: в першу чергу завдяки поліуретановим захисним накладкам Airbump, розташованим уздовж кузова. Я завжди намагаюся дбайливо ставитися до машин – і до своїх, і до чужих, тому відразу ж оцінила практичну цінність цих накладок – вони позбавлять пошкоджень та подряпин, яких, як правило, не уникнути на тісних міських парковках. У Airbump “зашиті” і основні фари Citroen C4 Cactus, логічно продовжуючи лінію дизайну цього по-справжньому симпатичного кросовера. До речі, дизайну, який отримав нагороду 2015 року World Car Design of the Year.
Панорамний дах у топовій комплектації Citroen C4 Cactus з турбодизелем і 6-ступінчастою роботизованою коробкою передач здатна доставити масу нових вражень занудним пасажирам. Мої переконалися в цьому дорогою до Львова – сонце мінялося хмарами та дощем, а в самому місті було смішно розглядати з абсолютно нового ракурсу вже майже рідні пам’ятки на кшталт Оперного театру. Жаль, що не довелося випробувати на собі ступінь термозахисту даху від сонця – пора року була не те.
[metaslider id=25105]
З незвичайного першого враження – сідаючи за кермо, правою рукою починаєш звично намацувати важіль коробки, але… його немає! Зате є зручний кнопковий перемикач EasyPush з режимами їзди D (Drive), R (Rewind) і N (Neutral). Вручну вибрати передачу можна за допомогою підрульових перемикачів. Як свідомий водій, я спробувала протестувати еко-режим – відчуття незвичні, тому що при зупинці двигун з метою економії палива глухне, і так на кожному світлофорі. До подібної манери їзди потрібно звикнути, а на трасах варто враховувати особливості РККП при обгонах, коли, натискаючи на педаль, ти відчуваєш затримку в пару секунд, поки робот перемкнеться і автомобіль прискориться.
7-дюймовий тачскрин не тільки відображає необхідну інформацію, але й дозволяє керувати клімат-контролем та системою навігації. У Citroen C4 Cactus дуже зручна допомога при паркуванні ParkAssist – камера заднього виду чудово відображає поточну ситуацію «за бортом» у будь-який час доби, малюючи на дисплеї лінії паркування, які водій може використовувати при задньому маневрі.
Музику в дорозі ми слухали як зі смартфона, так і з USB-флеш-накопичувача – програвач запам’ятовував, на якому треку прослуховування було перервано, що особливо порадувало мого друга-меломана. У салоні, як спереду, так і ззаду, достатньо місця для того, щоб комфортно провести п’ять-шість годин у дорозі. Передні крісла – широкі крісла-дивани, що також відрізняє цю машину від інших. Запитань, куди б приткнути гарячу чашку з кавою (і швидко), немає – звичайно ж, у зручний глибокий підстаканник унизу, між водієм та пасажиром.
Економність – ще одна приваблива характеристика Citroen C4 Cactus: витрата до 5 л на 100 км для дизельної версії – приємна реальність. Загалом тижневим тест-драйвом автомобіля я залишилася задоволена – це добрий варіант для дівчат, особливо для міста.