Закрити
UA
Життя

Хіт сезону: тест-драйв Peugeot 208

Поділись:

Приплив оптимізму за кермом хетчбека Peugeot 208 зазнала Олена Заєць.

DSCF2577

Помаранчевий – новий чорний, сказала я собі, побачивши яскравий та юркий оновлений п’ятидверний хетчбек Peugeot 208 на парковці. Причепитися хоч у малому до його екстер’єру мені здалося неможливим: динамічні лінії кузова, рельєфні боки і суперстильні задні ліхтарі, якими автомобіль можна швидко впізнати в темряві – ці деталі відразу розташовують до себе. Усередині все виглядало не менш гідно: інтер’єр салону оброблений дуже якісними матеріалами, що відразу ж впадає в око, посадка водія та пасажирів теж зручна. Кузов Peugeot 208 досить широкий, так що водій та пасажир не відчувають себе обмеженими від тісного контакту один з одним у закритому просторі. Єдине, що було незвично особисто для мене – досить низька стеля, в цьому сенсі, наприклад, моя старенька Toyota Yaris вище.

Місце для водія – особливий фетиш автовиробника, якому навіть назвали Peugeot i-Cockpit. Все влаштовано таким чином, щоб виникало відчуття «поріднення» з машиною: комфортне крісло з бічною підтримкою, великий і досить зручний в управлінні сенсорний екран, легке регулювання системою кондиціонування повітря, нарешті, підсклянники у правильному місці.

Зрозуміло, вибираючи комплектацію, варто звернути увагу на парктронік та камеру заднього виду – вони зроблять паркування процесом абсолютно безболісним та безпечним. Тут у плюс можна записати і габарити автомобіля – його довжина не перевищує 4 метрів. За переднім дзеркалом ви напевно помітите дуже масивну чорну панель: це лазерний датчик, який відстежує перешкоди (автомобіль або автомобіль, що стоїть спереду), і може запустити систему аварійного гальмування в разі потреби. Мій вердикт: зручний та красивий автомобіль для міста.

Peugeot 208
двигун: бензин 1,2 л
потужність: 82 л/с
Розгін до 100 км: 14,8 с
Витрата палива (змішаний цикл): 4,8 л / 100 км