Інноваційний формат MC@WORK: Insta-ефіри зі спікерам, які навчать, як подолати кризу

2020 - рік перемін та нововведень, тому й бізнес-сегмент рішуче пристосовується до змін.


Чи варто говорити про те, що для багатьох людей 2020 рік став перевіркою на непохитність, витримку та міцність? Ті, хто переживав локдаун без засобів для існування, адже пішов у безоплатну відпустку, відчули хворобливість сучасного суспільства. Проте, чи не складніше було тим, хто намагається керувати власним бізнесом — вже досить потужним та вдалим, чи, можливо, зовсім юним та незміцнілим?

2020 рік — про витримку, здатність пристосовуватися, а також талант бути гнучким, оперативним та креативним. Бізнесмени зрозуміли, що у світі, де неможливо передбачити, що може статися через тиждень, не має сенсу дотримуватися старих та перевірених методів роботи. Відкритість та переміни — до такого образу мислення пристосовується й класичний формат MC@WORK.

MC@WORK — міжнародний проєкт, який був заснований у 2013 році у Великобританії, та об’єднав найталановитіших, креативних та впливових гравців різноманітних галузей та індустрій. З огляду на кризу, неможливість працювати за старими правилами та принципами, український Marie Claire прийняв безпрецедентне рішення перетворити класичну конференцію на сучасні Insta-ефіри. Особливість цьогорічного MC@WORK в тому, що із оффлайн-режиму ми повністю перемикаємося на онлайн-систему. Цей формат вже випробували дизайнери Тижнів моди, а тому саме він є новим шляхом для інтеграції бізнес-механізмів у життя наших читачок — сучасних, сміливих та рішучих.

З 23 листопада до 3 грудня головний редактор журналу Marie Claire Ірина Татаренко стане модератором Insta-ефірів, та поспілкується із найвпливовішими та найуспішнішими підприємцями України. Ми дізнаємося про те, як їм вдалося витримати перевірку на міцність від цьогорічної кризи. Поговоримо про їх бізнес, а також поспілкуємося на теми, які будуть цікаві не тільки тим хто планує починати свою справу, але й усім, хто бачить можливості у складнощах.

Тема цього MC@WORK: Трансформація бренду під впливом кризи.

Адаптація себе та своїх дій усвідомлено не під впливом моменту, а дивлячись у майбутнє.

  • трансформація особистого бренду (себе) та бізнесу;
  • мобільність та складнощі брендів;
  • усвідомленість та новий сенс;
  • соціальна відповідальність.

Спікери MC@WORK 2020 року

Катерина Лагутіна

Керівник бренду Marie Claire в Україні.

Insta-ефір — 23.11.2020

Ірина Татаренко

Шеф-редактор сайту та журналу Marie Claire.

Insta-ефір — 23.11.2020

Поліна Булат

Журналістка, спікер та засновниця Radioballet.me та он-лайн-ресурсу про балете balletristic.com.

Insta-ефір — 24.11.2020

Дмитро та Олена Борисови

Олена Борисова — СЕО “Сім’ї ресторанів Діми Борисова”, кандидат економічних наук, багатодітна мама.

Insta-ефір — 30.11.2020

Дмитро Борисов — засновник “Сім’ї ресторанів Діми Борисова”, до складу якої входить більше ніж 30 закладів.

Insta-ефір — 25.11.2020

Ольга Руднєва

Директор фонду “АНТИСПІД”, який очолює Олена Пінчук.

Insta-ефір — 26.11.2020

Наталя Каменська та Марія Гаврилюк

“Gunia Project” — бренд виняткових речей.

Інтерпретація культурної традиції та інтеграція елементів народної спадщини у сучасні функціональні об’єкти.

Insta-ефір — 27.11.2020

Наталя Шмігельська

Засновниця холдингу “Асторг” та компанії “Укрптахосервіс”, мама двох дітей. Увійшла до списку 100 найуспішніших жінок 2018 року.

Insta-ефір — 28.11.2020

Лєра Толочина

Директор маркетингу MEGOGO. Має 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM та CSR.

Insta-ефір — 1.12.2020

Леонід Мартинчик

Відомий український Insta-блогер, естет та ведучий шоу “Богиня шопінгу”.

Insta-ефір — 2.12.2020

Катя Сільченко

Дизайнер та засновниця бренду The Coat by Katya Silchenko.

Insta-ефір — 3.12.2020

Ігор Погодін

Психотерапевт. Засновник академії “Практичної Психології”. Автор психотерапії переживання.

Insta-ефір — 4.12.2020

Понравилась статья? Оцените:
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Загрузка...
Статьи по теме
Читайте также