UA
RU

Інноваційний формат MC@WORK: Insta-ефіри зі спікерам, які навчать, як подолати кризу

Редагувати переклад
2020 - рік перемін та нововведень, тому й бізнес-сегмент рішуче пристосовується до змін.

Інноваційний формат MC@WORK: Insta-ефіри зі спікерам, які навчать, як подолати кризу-Фото 1

Чи варто говорити про те, що для багатьох людей 2020 рік став перевіркою на непохитність, витримку та міцність? Ті, хто переживав локдаун без засобів для існування, адже пішов у безоплатну відпустку, відчули хворобливість сучасного суспільства. Проте, чи не складніше було тим, хто намагається керувати власним бізнесом — вже досить потужним та вдалим, чи, можливо, зовсім юним та незміцнілим?

2020 рік — про витримку, здатність пристосовуватися, а також талант бути гнучким, оперативним та креативним. Бізнесмени зрозуміли, що у світі, де неможливо передбачити, що може статися через тиждень, не має сенсу дотримуватися старих та перевірених методів роботи. Відкритість та переміни — до такого образу мислення пристосовується й класичний формат MC@WORK.

MC@WORK — міжнародний проєкт, який був заснований у 2013 році у Великобританії, та об’єднав найталановитіших, креативних та впливових гравців різноманітних галузей та індустрій. З огляду на кризу, неможливість працювати за старими правилами та принципами, український Marie Claire прийняв безпрецедентне рішення перетворити класичну конференцію на сучасні Insta-ефіри. Особливість цьогорічного MC@WORK в тому, що із оффлайн-режиму ми повністю перемикаємося на онлайн-систему. Цей формат вже випробували дизайнери Тижнів моди, а тому саме він є новим шляхом для інтеграції бізнес-механізмів у життя наших читачок — сучасних, сміливих та рішучих.

З 23 листопада до 3 грудня головний редактор журналу Marie Claire Ірина Татаренко стане модератором Insta-ефірів, та поспілкується із найвпливовішими та найуспішнішими підприємцями України. Ми дізнаємося про те, як їм вдалося витримати перевірку на міцність від цьогорічної кризи. Поговоримо про їх бізнес, а також поспілкуємося на теми, які будуть цікаві не тільки тим хто планує починати свою справу, але й усім, хто бачить можливості у складнощах.

Тема цього MC@WORK: Трансформація бренду під впливом кризи.

Адаптація себе та своїх дій усвідомлено не під впливом моменту, а дивлячись у майбутнє.

  • трансформація особистого бренду (себе) та бізнесу;
  • мобільність та складнощі брендів;
  • усвідомленість та новий сенс;
  • соціальна відповідальність.

Спікери MC@WORK 2020 року

Катерина Лагутіна

Керівник бренду Marie Claire в Україні.

Insta-ефір — 23.11.2020

Ірина Татаренко

Шеф-редактор сайту та журналу Marie Claire.

Insta-ефір — 23.11.2020

Поліна Булат

Журналістка, спікер та засновниця Radioballet.me та он-лайн-ресурсу про балете balletristic.com.

Insta-ефір — 24.11.2020

Дмитро та Олена Борисови

Олена Борисова — СЕО “Сім’ї ресторанів Діми Борисова”, кандидат економічних наук, багатодітна мама.

Insta-ефір — 30.11.2020

Дмитро Борисов — засновник “Сім’ї ресторанів Діми Борисова”, до складу якої входить більше ніж 30 закладів.

Insta-ефір — 25.11.2020

Ольга Руднєва

Директор фонду “АНТИСПІД”, який очолює Олена Пінчук.

Insta-ефір — 26.11.2020

Наталя Каменська та Марія Гаврилюк

“Gunia Project” — бренд виняткових речей.

Інтерпретація культурної традиції та інтеграція елементів народної спадщини у сучасні функціональні об’єкти.

Insta-ефір — 27.11.2020

Наталя Шмігельська

Засновниця холдингу “Асторг” та компанії “Укрптахосервіс”, мама двох дітей. Увійшла до списку 100 найуспішніших жінок 2018 року.

Insta-ефір — 28.11.2020

Лєра Толочина

Директор маркетингу MEGOGO. Має 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM та CSR.

Insta-ефір — 1.12.2020

Леонід Мартинчик

Відомий український Insta-блогер, естет та ведучий шоу “Богиня шопінгу”.

Insta-ефір — 2.12.2020

Катя Сільченко

Дизайнер та засновниця бренду The Coat by Katya Silchenko.

Insta-ефір — 3.12.2020

Ігор Погодін

Психотерапевт. Засновник академії “Практичної Психології”. Автор психотерапії переживання.

Insta-ефір — 4.12.2020

Статьи по теме