До сліз і прямо в серце: John Lewis представили нову різдвяну рекламу
Британська мережа універмагів John Lewis представила різдвяну рекламу. Як і попередні різдвяні ролики, нове відео розчулило глядачів.
Щороку на Різдво мережа універмагів John Lewis випускає добрий рекламний ролик. Цьогорічна кампанія передає дух Різдва. Як зазначили у John Lewis, вона була натхненна різдвяними традиціями Великої Британії — як старими, так і більш сучасними.
Головним героєм кампанії стала рослина на ім’я Снаппер. Снаппер — венерина мухоловка, схожа на новорічну ялинку, яка попри всі негаразди стала частиною святкування Різдва у своїй родині. Ця історія з’явилася в результаті дослідження John Lewis. Виявилося, що клієнти мережі універмагів люблять класичні різдвяні традиції, такі як прикрашання ялинки та обмін подарунками. І водночас багато сімей мають свої нові традиції — від піжам, які носять цілий день, до зустрічей на вулиці. Як зазначається в дослідженні, ці традиції з’явилися під час карантину.
Нова кампанія проходить під гаслом «Нехай ваші традиції зростають». Так саме, як у дружній родині виростає із насіння нове дерево Снаппер.
«Фільм оспівує теми сім’ї та традицій, що розвиваються. І показує, що ідеальне Різдво — це знайти радість разом із близькими, якими б не були ваші традиції», — розповідають у John Lewis.
Саундтрек до рекламного фільму записав легендарний тенор Андреа Бочеллі. Частину доходів від цього синглу буде направлено на благодійність.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: John Lewis
Читайте також: РІЗДВЯНИЙ НАСТРІЙ: 7 НЕЗВИЧНИХ ФІЛЬМІВ ДО НОВОГО РОКУ