Нам, жінкам, подобається підкорювати світ і досягати певних висот, особливо у кар’єрі. Але мультизадачність і шалений темп рідко призводить до бажаного результату, це швидше знесилює і змушує нас переживати стрес. Час — найцінніший ресурс, але коли його не вистачає, варто задуматися про те, наскільки правильно ми все робимо.
Розподіл часу може допомогти вам уникнути стресових ситуацій, тому дотримуйтесь кількох простих порад.
Ви колись забували про важливу зустріч? А про дедлайн? На жаль, нам властиво забувати деякі важливі речі, адже справ багато, а зберігати все у пам’яті досить складно. Тому рекомендуємо завести вам щоденник, в якому будуть записані всі справи та важливі робочі моменти.
Нам складно відмовляти людям і впевнено говорити «ні». Іноді ми просто не хочемо образити людину, а іноді погоджуємося на автоматі, навіть не продумавши пропозицію. Пропозицій завжди буде достатньо, але якщо відповідати на всі прохання «так», то часу не вистачатиме ні на основні проекти, ні на особисте життя. Якщо ви вагаєтесь і не знаєте, що відповісти людині, то запам’ятайте просте правило: «Якщо відповідь не однозначне «так», тоді це «ні».
Сім’я та друзі заслуговують на нашу увагу і час, але не завжди ми можемо їм його приділити. Якщо ви розумієте, що стиль життя не дозволяє вам проводити час з близькими, та й на сон часу не залишається, то потрібно міняти свій графік. Не беріть на себе дуже багато завдань (навіть якщо вони вам цікаві) і не розпилюйтеся. Встигати по всіх напрямках це здорово, звичайно, але виходити це у вас буде не дуже довго.
Не витрачайте час на те, що не принесе ніякої користі. Не сидіть довго в соцмережах, краще почитайте натомість книгу або складіть список справ наступного дня, не прокрастинуйте, а займайтеся справді важливими справами, щоб не зривати дедлайни і не плакати ночами з криками «чому я не зробила цього раніше».
Безперечно, не варто забувати про відпочинок. Іноді хочеться подивитися серіал після напруженого дня чи хоча б фільм, полежати у ванній чи сходити на вечірку. Але витрачати час марно не варто ніколи, запам’ятайте!
Спонтанність у деяких життєвих ситуаціях буває дуже доречним, але все ж таки чіткий і встановлений заздалегідь план дій тішить більше.
Якщо ми щось плануємо, це допомагає нам підвищити продуктивність. На побаченні або у відпустці можете бути спонтанними, але з роботою це несумісно. Щоб не зазнавати зайвого стресу, будьте послідовними у своїх діях.