Як може виглядати акаунт дизайнера, який має сміливість обрати за локацію для подіуму – арену цирку чи льодову арену, перон залізничного вокзалу чи покинуте транспортне ДЕПО? Про “кубіки” пресу якого ходять легенди, оскільки й сам дизайнер немає змоги ховати таку красу й полюбляє “ню” фото. Нам теж цікаво, тому саме Жан Грітцфельдт став новим героєм рубрики «Карта пам’яті». Як стверджує журналістка Катерина Семенова: фотографії в його інстаграмі відображають натуру Жана – такі ж сміливі, чуттєві, десь досить дотепні, але завжди щирі та справжні.
Моє перше фото у стрічці Instagram. Це були перші фотосесії, пошук свого творчого образу. Я до останнього не користувався інтернетом і мобільний телефон, до речі, з’явився приблизно після першого курсу навчання.
Я вважаю, що кожен пост, особисто в моєму прикладі, дійсно відображає момент. Це не пов’язано з наявністю певного контент – плану чи тому, що так треба. Просто в тебе є бажання закарбувати, зберегти фрагменти пазлу, з якого складається життя. Мені складно зробити вибір, але хочу зупинитися саме на фотографії рекламної кампанії Revolution is not my Boyfriend бренду Jean GRITSFELDT. Зйомки проходили ще до встановлення трендів гендерної та релігійної толерантності, історії проти расизму. Навіть до часів, коли на території нашої країни розпочалися військові дії… На фото моделі, одягнені у камуфляж, вишитий квітами. Я вірю, що людство в решті подолає цю біль – і замість неї з’являться чарівні, вічноквітучі паростки кохання.
Фото, що набирають найбільшу кількість лайків зазвичай ті, де я оголений. Для мене це прийняття себе таким, який ти є. Одна з таких фотографій, вважаю, це досить красиво. Читаю коментарі і розумію, що люди бачать не просто оголене зображення, а мистецтво. Це наче скульптурний почерк, бо тіло дійсно є храмом нашої душі.
Улюблений хештег. В мене немає улюбленого хештегу, чесно кажучи. Проте аналітика, яку мі робили нещодавно, свідчить, що все ж головним хештегом є #JeanGRITSFELDT# – хештег , від якого нікуди не дітися (усміхається). Коли тільки починав свій творчий шлях, я багато працював помічником стиліста в різних розважальних телевізійних шоу. Проте в мене ніколи не було цього бажання «доторкнутись до зірки», я навіть ні з ким не фотографувався.
Не хочу бути банальним та казати, що в мене немає кумирів. Безперечно, є люди, котрі надихають своєю енергією, життєвою позицією та прикладом. Прикладом того, як можна знаходити вихід з будь – якої ситуації і рухатися далі. Мене завжди надихала британська модель Наомі Кемпбелл. Не знаю, чи познайомимся ми з неї коли – небудь та вважаю, що одного разу це станеться. Фото надаю з Сьюзі Менкес та Карін Ройтфельд, вплив яких у світі моди важко переоцінити
Щодо гарного фото, я вважаю, має бути щось естетично красиве та все одно… напівоголене. В мене є таке: «знайди десять відмін» з банним рушником на голові. Проте мені здається, що два оголених фото для однієї статті це вже занадто (сміється). Тому найгарніша фотографія – з рекламної компанії Jean GRITSFELDT
Фотофетиш… В мене ніколи не було цієї селфізалежності. Зараз у зв’язку з розвитком Tik-Tok’а ми все більше уваги приділяємо зйомці відео. Ця платформа дозволяє залучити нову аудиторію. Головний фетиш – здатність помічати чудове в простих речах… Але котиків та песиків ми теж любимо, тому фотографії будуть саме з ними!
Фото взяті з акаунту Жана Гріцфельдта @jeangritsfeldt
Читайте також: КАРТА ПАМ’ЯТІ: ІЛЛЯ ЧИЧКАН, ХУДОЖНИК