Журі, до складу якого увійшли представники ЗМІ, рітейлу, індустрії моди, а також команда ЦУМу, визначило переможців у трьох номінаціях: одяг та взуття, товари для дому та іграшки, аксесуари та сувеніри. Щоб вибрати найцікавіші та найперспективніші марки, судді провели серію особистих інтерв’ю з конкурсантами. Одночасно на сайті проекту проходило народне голосування, під час якого інтернет-користувачі обирали, які бренди вони хочуть бачити у оновленому ЦУМі.
Призерами та переможцями конкурсу ЦУМ UA стали:
Категорія «Одяг та Взуття»:
LAPTI – переможець народного голосування;
Marsala – переможець за версією журі;
Podolyan – призер;
Finch – призер.
Категорія «Аксесуари та сувеніри»:
Smart Tie – переможець народного голосування;
SammyIcon – переможець за версією журі;
Larbre – призер;
1DEA.me – призер.
Категорія «Товари для дому та іграшки»:
DevoHome – переможець за версією журі;
Pototskiy – призер;
WOODWERK – призер.
Для тих, хто не встиг взяти участь у конкурсі, київський ЦУМ має хороші новини: проект існуватиме на постійній основі.