sapık oğlana ters reaksiyon işlemez herkesin hayalinde porno kendine özgün ve istediği kriterlerde bir kadın brazzers profili vardır bu kadın sizin düşündüğünüz kadın şemalarından sikiş çok daha kaliteli bedene fiziğe ve amcığa sahiptir porno ve diğerlerinden çok daha farklı bir yapıya porno izle sahip kadınların iyisinden anlayan bir ayı sex izle gibi körpe güzel bir kızı bularak kendine porno manita yapan adam onu kendi evine atarak dışarıya porno film adım bile atmasına izin vermez maço tavırlarıyla genç twitter porno kızı adeta kendisine köle etmiş olan adam seks video sabahları kalkarak maniasını öperek uyandırmadan daha türkçe porno ileri boyuta taşımak ister ve güne taze kaşar gibi lezzetli 19luk kızın amcığını okşayarak başlar

    Кінокритик Колетт де Кастро: «Вся суть кінокритики полягає в тому, щоб мати свою думку»

    Кінофестиваль «Молодість» - це одна з найважливіших культурних подій України. І не тільки ми пишаємося ним, а й іноземні гості, що стали частиною заходу. Сьогодні говоримо з Колетт де Кастро про вміння критикувати, об'єктивність та найкращі фільми вітчизняних режисерів. 

    Кінокритик Колетт де Кастро: «Вся суть кінокритики полягає в тому, щоб мати свою думку»-Фото 1

    — Пам’ятаєте, який фільм став поворотним у вашому житті? Після якої картини ви вирішили стати кінокритиком?

    — Думаю, це «Друга гра» Корнелью Порумбою. Це було у 2014 році, і це був мій перший кінофестиваль у якості молодого критика. Я дивилася цей фільм у маленькому кінотеатрі на Берлінале. Людей там було не багато. Для мене це було мов блискавка. Це змусило мене зрозуміти, що кіно має безмежні можливості — у кіно немає меж.

    — Напевно це питання вам ставили тисячу разів, але скільки фільмів ви подивилися?

    — Насправді мені ніколи раніше не ставили цього питання. І, звичайно, мені важко відповісти! Я люблю дивитися фільми й роблю це постійно, але кількість залежить від тижня. Під час фестивалів я зазвичай переглядаю чотири-п’ять фільмів на день, тоді як протягом звичайного тижня я дивлюсь менше фільмів, але все одно намагаюся подивитися максимальну кількість. 

    Читайте також: ЯКОЮ БУЛА ЦЕРЕМОНІЯ ВІДКРИТТЯ 49-ГО КИЇВСЬКОГО МІЖНАРОДНОГО КІНОФЕСТИВАЛЮ «МОЛОДІСТЬ»

    Кінокритик Колетт де Кастро: «Вся суть кінокритики полягає в тому, щоб мати свою думку»-Фото 2

    — Що потрібно знати, щоб препарувати фільм на частки, бачити приховані смисли та символи, виокремлювати головне і розжовувати для читачів складну термінологію?

    — Думаю, головне — дивитись багато фільмів. Це допомагає розуміти, яку роботу провів режисер та спостерігати, як з роками розвивається його стиль. Ви тренуєте око для перегляду фільму так само, як тренуєте вухо для прослуховування музики. І звичайно, приховані повідомлення та символи можуть існувати у свідомості режисера, але ці речі настільки суб’єктивні, що одна людина може побачити їх, а інша — ні. Тому я думаю, що важливо усвідомлювати, що ваша точка зору дуже особиста, і старатися донести свою думку до читачів, не нав’язуючи їм особисту точку зору.

    — Як залишатися неупередженим в професії, якщо ви відчуваєте симпатію до режисера і його попередніх робіт, але конкретно цей фільм вам здається слабким? 

    — Це чудове запитання. Звичайно, важливо бачити кожен новий фільм новими очима та залишатись неупередженим, коли ти в журі. Але загалом, я б сказала, що якщо певний фільм здається вам слабким, ви можете просто схрестити пальці, сподіваючись на краще наступного разу, для вас як для глядача, так і для режисера!

    Кінокритик Колетт де Кастро: «Вся суть кінокритики полягає в тому, щоб мати свою думку»-Фото 3

    — І взагалі як правильно критикувати, щоб не зачепити почуття команди, яка працювала над стрічкою, але залишатися умовно об’єктивною у своїй оцінці?

    — Я стверджую, що неможливо бути об’єктивним, коли пишеш про фільм, хіба що ти пишеш новини про виробництво, в яких викладаєш факти саме про виробництво та пояснюєш сюжет фільму. Вся суть кінокритики полягає в тому, щоб мати свою думку. Зазвичай в будь-якому фільмі завжди можна знайти щось хороше (звичайно, на жаль, є винятки). Тож приємно вказати на ці хороші моменти, навіть якщо ваш відгук негативний. Але важливо також говорити правду.

    Я маю розкіш вибирати те, про що пишу більшу частину часу, тому зазвичай вибираю писати про фільми, які мені дуже подобаються.

    — Розкажіть про вашу роботу в East European Film Bulletin. Якою статтею ви пишаєтеся найбільше?

    — Я працювала в EEFB з самого початку проєкту. Я пишу для них так часто, як тільки можу, а також допомагаю готувати спеціальні випуски. Я, мабуть, найбільше пишаюся своєю статтею про фільм Густава Махати «Екстаз» (1933), в якій намагаюся розвінчати міф про те, що в ньому був представлений перший приклад жіночого оргазму на екрані в історії кіно. Я відчувала радість під час роботи та думала про те, як у кіно створюються міфи.

    Читайте також: ЗИГМУНД ФРЕЙД И ВЕНСКАЯ ОПЕРА: ЧТО ПОСМОТРЕТЬ ВО ВРЕМЯ «НЕДЕЛИ АВСТРИЙСКОГО КИНО»

    Кінокритик Колетт де Кастро: «Вся суть кінокритики полягає в тому, щоб мати свою думку»-Фото 4

    — Ви писали огляд на фільм «Дике поле» українського режисера Ярослава Лодигіна. Якщо стиснути текст до одного речення, яким воно буде?

    — Хвацька казка про ковбоїв і бандитів: втікаючий автобус, загадковий поїзд, новий рубіж, а на завершення — прекрасна музика, яку виконує талановитий піаніст Фіма Чупахін.

    — З творчістю яких українських режисерів ви ще знайомі? Хто б увійшов у ваш список must watch?

    — Я познайомилась з роботами Кіри Муратової минулого року, коли в Парижі було кілька її ретроспектив. Одну з них організувала науковець Євгенія Звонкіна, яка дала чудовий огляд життя і творчості Муратової на конференції, що пройшла в паризькому кінотеатрі. «Долгие проводы» (Long Farewell) — один із найкращих фільмів, які я коли-небудь бачила. Я також люблю «Цвет граната» Параджанова. Мені також подобаються фільми Сергія Лозниці, нещодавно я дивилася «Государственные похороны» і думала: «Це було дуже цікаво».

    Кінокритик Колетт де Кастро: «Вся суть кінокритики полягає в тому, щоб мати свою думку»-Фото 5

    — Вашій активній діяльності можна тільки позаздрити: ви не тільки пишете матеріали для East European Film Bulletin, а й викладаєте в Université Paris Nanterre. Як вам вдається залишати час в щільному графіку для себе? До речі, у вас є захоплення, окрім кіно?

    — Ну, у мене ще немає дітей, тому це, безумовно, дає більше можливостей для хобі. Я можу повернутися додому і робити все, що хочу. Окрім кіно, я люблю грати на піаніно — я повернулася до нього під час самоізоляції в Парижі. Я знайшла чудового викладача, який проводить заняття по Skype. І читаю літературу звичайно. І мені ще довподоби скелелазіння.

    — Чого ви очікуєте від кінофестивалю «Молодість»?

    — Я думаю, що концепція показу першого та другого повнометражного фільму просто неймовірна. Я ще ніколи не була на подібному фестивалі, і це приємно. Я відчуваю себе дослідником Марса, який щодня відкриває стільки нових талантів. І звичайно, я сподіваюся завести тут багато українських друзів, які колись відвідають мене в Парижі.

    — Спираючись на свій досвід скажіть, чим українське кіно відрізняється від Східноєвропейської сцени та які режисери були для вас відкриттям?

    — Важко сказати. Мені дуже сподобався повнометражний документальний фільм «Зарваниця» Яреми Малащука та Романа Хімея. І сьогодні ввечері я дуже рада побачити «Землю блакитну, ніби апельсин» Ірини Цілик.

    Читайте також: ПРОЩАНИЕ С КАРАНТИНОМ: 5 КИНОРЕКОМЕНДАЦИЙ ОТ ДМИТРИЯ АВДЕЕВА

    Кінокритик Колетт де Кастро: «Вся суть кінокритики полягає в тому, щоб мати свою думку»-Фото 6

    — Ви як досвідчена журналістка були на багатьох фестивалях, чим з-поміж них відрізняється кінофестиваль «Молодість»?

    — Тут досить молода команда, і вони дають фестивалю багато енергії. Вони справді захоплені кіно. Глядачі також досить молоді, є багато студентів і любителів кіно. Розділ ЛГБТ +, який, як мені сказали, існує вже понад 20 років, — це також чудова річ для фестивалю. Нарешті, хотілося б додати, що програма просто чудова. Я рідко спостерігала за конкурсом із такою кількістю перлин. Мені було надзвичайно приємно бути на «Молодості» цього року, і я сподіваюся повернутися.

    Фото: Лоліта Пилипчук

    Локація: готель Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre

    Співавторка інтерв’ю: Уляна Калуш

    Понравилась статья? Оцените:
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
    Загрузка...
    Статьи по теме