За кермом кросовера Renault Kadjar я виявилася не вперше, але минулого разу мій маршрут обмежувався замкнутою траєкторією «дім-робота-дім», так що велику частину часу я тоді провела в нудному повільному трафіку. Чи можна отримати насолоду від такої їзди? Ви й самі знаєте відповідь на це питання – звичайно ж ні, особливо, якщо ви весь час кудись спізнюєтеся та нервуєтеся через це.
Сзовсім інша історія – коли ти складаєш речі в багажник (не знаю, як я примудрилася заповнити всі 472 л, напевно, це талант), просиш баристу у закладі біля будинку зварити тобі велику порцію міцної кави, включаєш навігатор і вирушаєш у нехай невелику, але довгоочікувану подорож Україною. За останні кілька років я жодного разу не пропускала у теплу пору року можливості з’їздити у Волинську область на Шацькі озера – природний заповідник, який став для мене тим самим місцем, де можна забути про дедлайни, рано вставати та рано лягати спати, купатися, милуватися природою і ні про що складне не думати.
У місті у Renault Kadjar з 1,2-літровим двигуном моя витрата бензину коливалася в межах 8-9 літрів, на трасі ж (досить вільної, завантаженої лише до Коростеня) він знизився до 6,7-6,9 л – Відмінний показник, який порадував. Середня швидкість, з якою я їхала – 100, максимум 120 км/год. При цьому автомобіль виявився досить динамічним при обгонах, середньої жорсткості підвіска виявилася досить комфортною, а високий просвіт у 20 см і відповідний діаметр коліс виявилися великим плюсом, коли я дісталася сільських доріг – на озерах кілька днів лили дощі та дороги місцями до невпізнання розмило. але для Renault Kadjar, на відміну від седана друзів, які їхали по нас, це було проблемою. Передньопривідна версія цього автомобіля має систему контролю зчеплення з дорогою Extended Grip з трьома режимами, які можна вибирати в залежності від покриття дороги.
Ця система далеко не єдиний помічник в автомобілі для водія. Кожен ваш маневр, траєкторію інших транспортних засобів та перешкоди на дорозі помічають 2 камери, 12 датчиків та радар. Камера заднього виду з напрямними, завдяки яким можна точно по лінійці припаркуватися; система контролю рядності руху, яка стежить за тим, щоб ви не виляли дорогою; система допомоги на підйомі, яка утримує автомобіль на старті, щоб він не відкочувався назад – весь логічно необхідний набір електронних помічників у Renault Kadjar є.
Усередині кросовер зручний, досить просторий. Передні сидіння – з валиком для ніг, що висувається, який можна підлаштувати під себе. Вони також регулюються по висоті. Мені дуже сподобалися широкі бічні підлокітники і підлокітник, що висувається по центру – такі є далеко не в кожній машині, і часто просто нікуди зручно прилаштувати руки. Ще одна маленька приємна деталь, яку я помітила не відразу – підсклянники різної висоти на центральній консолі, так що склянки або чашки завжди зручно виймати зі свого гнізда. Для суворих холодних днів є підігрів сидінь.
Дорогою я зазвичай слухаю музику, рідше аудіокниги. У тестовому автомобілі була встановлена американська аудіосистема Bose, яка має потужний, чистий і красивий звук – радість меломана. Їм можна насолоджуватися сидячи як на передніх, так і задніх сидіннях.
До речі, нинішній Renault Kadjar – автомобіль першого покоління, вперше представлений на Женевському автосалоні у березні 2015 року. В Україні донедавна можна було вибирати із трьох комплектацій – базової Life, середньої Zen та топової Intense. А зараз з’явилася лімітована версія цього кросовера Black Edition з хромованими накладками, чорними глянсовими зовнішніми дзеркалами, сидіннями з алькантари і червоним контрастним простором, аудіосистемою Bose, 19-дюймовими дисками чорного кольору і ще цілим списком опцій, які не будуть. комфорту. Renault Kadjar – хороший універсальний автомобіль, який може закрити багато ваших повсякденних завдань.