Закрити
UA
Життя

LIZAFAMILYBLOGDAY: МАЙСТЕР-КЛАСИ, СМАКОЛИКИ ДЛЯ ЗСУ ТА РОДИННИЙ ЗАТИШОК

Поділись:

В цей непростий, воєнний час медіакомпанія «Бурда-Україна» продовжує традицію заходів для блогерів в атмосфері родинного затишку. Захід був присвячений підтримці один одного та готуванню страв для ЗСУ.

13 грудня у затишному, атмосферному ресторані Мама Гочі медіакомпанія Бурда-Україна зібрала кращих інфлюенсерів. Гості мали  можливість разом приємно провести час, підтримати одне одного, послухати виступ запрошеного спікера Юрія Фрідмана, коуча PPC ICF, бізнес-тренера.

А також взяти участь у кулінарних майстер-класах від партнерів Dr. Oetker та «Наша Ряба», обмінятися досвідом і просто підтриматися в цей непростий для України час.

Партнер заходу ТМ Доппельгерц пригощав вітамінами та заряджав енергією наших гостей. ТМ Доппельгерц – німецький бренд вітамінів та мінералів. Два серця чорного та червоного кольору стали для мільйонів людей символом здоров’я, життєвої сили, енергії та добробуту. Продукція Доппельгерц продається у 60 країнах світу, у 2021 році бренд відсвяткував 100-річчя. Доппельгерц – німецька якість за розумну ціну.

Готували разом смачні страви для ЗСУ Гомілку в вершково-часниковому соусі з пряними травами від улюбленого бренду українців. «Наша Ряба» – бренд охолодженої курятини високої якості, без антибіотиків та гормонів росту. У грудні бренду «Наша Ряба» виповнюється 21 рік. За цей час «Наша Ряба» стала улюбленим виробником курочки для українців, а також трендсеттером і лідером у галузі. В Україні налічується понад 1500 торгових точок власної мережі, також бренд легко знайти в усіх великих торговельних мережах України. «Наша Ряба» виготовляє куряче м’ясо без гормонів росту, без наколювання водою, а також пройшла незалежний аудит і підтвердила, що курочка – без антибіотиків. Асортимент бренда різноманітний і актуальний, адже допомагає готувати легше – це і фарші, і стріпси, і шніцелі на будь-який смак.

На десерт – чізкейк від Dr. Oetker, продукти цього смачного бренду вже понад 125 років допомагають господиням готувати із задоволенням, витрачати на це мінімум зусиль та завжди отримувати прекрасний результат.

Готові страви відправились в одну з військових частин Київської області. Окрім цього гості смакували новинку – кисіль від Dr. Oetker. Ексклюзивно в Україні бренд представив улюблений десерт дитинства – кисіль швидкого приготування зі шматочками фруктів. Готувати просто: додай окріп, розмішай і за тридцять секунд можна смакувати. Обрати можна з трьох найпопулярніших смаків: полуниця, малина та лісові ягоди.

Під керівництвом шеф-кухаря Антона Романчука, наші гості вчилися секретам та тонкощам приготування цих смачних страв.

 

#LizaFamilyBlogDay – яскравий і незабутній захід для блогерів. Ми дякуємо нашим партнерам Dr. Oetker, ТМ «Наша Ряба», ТМ Доппельгерц, «Бекутан Мультімуно», «Премама» — за участь та підтримку такої важливої події.