Як потрапити на обкладинку Time. Інтерв’ю з Любов’ю Любіновською про сучасний PR

Як розповісти всьому світу про свої таланти, потрапити в The New York Times та на обкладинку видання Time, розповідає модельний експерт, засновниця Absolute Talent Management в США Любов Любіновська.

Як потрапити на обкладинку Time. Інтерв’ю з Любов’ю Любіновською про сучасний PR-Фото 1

— Чим займається ваша агенція? 

— Absolute Talent Management — це PR та management агенція, що пропонує вищий рівень професіоналізму. Наша місія — надати нашим клієнтам бездоганні можливості для розвитку та успішного просування. Ми віримо в потенціал кожної особи і працюємо, щоб допомогти їм розкрити свої таланти й знайти своє місце у світі шоу-бізнесу. Завдяки нашому досвіду в індустрії моди та експертизі, ми забезпечуємо нашим клієнтам неймовірні можливості для успіху, які перевершують очікування.

Лише відкрившись цього літа, ми з гордістю можемо сказати, що наша команда вже співпрацює з найпрестижнішими виданнями світу. The New York Times, Forbes, Time, Vogue, Elle, Harpers Bazaar, Marie Claire — це тільки кілька з широкого списку наших партнерів. Ми раді бути визнаними в цьому ексклюзивному колі і готові надати нашим клієнтам неперевершену експозицію та розкрити всі можливості для їх успіху у світі ЗМІ. 

— Чи можу я потрапити в The New York Times? Наскільки це дорого? 

— Ви можете бути здивовані, але це не так дорого, як здається. Основне — зрозуміти мету публікації та очікуваний результат. Наше найважливіше завдання — забезпечити те, щоб ваші публікації принесли вам значний результат і задоволення. Кожна редакція має свій стиль. І ми допоможемо вам підібрати фотографії або зробити їх та провести інтерв’ю, які гармонійно впишуться в цей стиль. Ми тут, щоб вам допомогти з цим.

— Чи є можливість з’явитися на обкладинці видання Time? 

— Звичайно, ми можемо забезпечити таку можливість, проте варто мати на увазі, що це розраховано на особливо бажаних та видатних осіб. В процесі співпраці з Time ми вже розробляли інтервʼю для одного з наших клієнтів, проте умовами контракту ми не можемо розголошувати його ім’я та ділитись інформацією. 

Як потрапити на обкладинку Time. Інтерв’ю з Любов’ю Любіновською про сучасний PR-Фото 2

— Хто є вашими клієнтами? 

— Наші клієнти — це, передусім, ті, хто прагнуть створити позитивний імідж та репутацію. Ми спеціалізуємося на впливовому PR, щоб збільшити впізнаваність вас як бренду та зростання ваших доходів. Наша команда створить ідеальну інформаційну подію, щоб привернути увагу до вас. Тим, кому потрібно підтвердження в ЗМІ того, що вони та їх бренд є публічними особами, наші клієнти використовують наші статті для підтвердження в Instagram, Facebook, Twitter та інших соціальних мережах. Доказ талантів і видатних здібностей. Матеріали в ЗМІ допомагають нашим клієнтам розповісти про їхні таланти, нагороди та премії, а також довести свою експертність у очах читачів та клієнтів. Підвищення рейтингу в Google. Статті в топових ЗМІ відображаються на перших сторінках пошукових запитів, що позитивно впливає на довіру та репутацію.

Можливо підтвердити свою експертність перед державними органами. Особливо це актуально для тих, кому потрібна публікації для отримання американської візи О-1. Наприклад, модель, яка мріє розпочати кар’єру з агентством у Нью-Йорку, потребує робочу візу. Для подачі заявки на цю візу необхідно мати публікацій. Ми можемо забезпечити це і навіть більше. 

Також українці, що прибули за програмою U4U, які обдаровані талантом у певній сфері та бажають змінити свій статус візи. Якщо не вистачає публікацій, ми готові надати допомогу в цьому питанні. Крім того, ми співпрацюємо з  імміграційними адвокатами наших клієнтів, щоб забезпечити їм додаткову консультацію та підтримку.

Фотограф: Angelo D’Agostino

Локація: Los Angeles Venice Beach 

 

Статьи по теме