UA
RU

Новий сингл Макса Барських став саундтреком української авіакомпанії SkyUp Airlines 

Редагувати переклад
Тепер «Just Fly» зустрічатиме всіх пасажирів на борту українського лоукостера по всьому світу.
Новий сингл Макса Барських став саундтреком української авіакомпанії SkyUp Airlines -Фото 1

Цей випадок стане частиною історії національної авіації, оскільки подібне злиття брендів відображає масштаб і креативний підхід до створення аудіовізуального сприйняття компаній. 

«Just Fly» — це маніфест добра й світла. Таке позиціонування співзвучно духу компанії і ми дуже раді, що наша колаборація з Максом Барських і агентством Badoev ID вийшла такою сильною, торкнулась серця багатьох людей не тільки в Україні, а й далеко за її межами. Наша візія як українського авіаперевізника — стати гордістю своєї країни і розповісти про неї всьому світу,

 — коментує керівник відділу маркетингу SkyUp Airlines Маріанна Григораш.

«Just Fly» повертає ту саму спрагу і задоволення від пригод і подорожей, які ми почали втрачати через глобальну ситуацію в світі, і саме з цим треком зовсім скоро буде починатися кожна подорож пасажирів SkyUp Airlines, — говрить Марина. 

Global-саундтрек від Макса Барських «Just Fly» — наступний органічний етап продуманих і глобальних змін авіакомпанії. Раніше була представлена ​​нова форма для співробітників SkyUp Champions у колаборації з українськими фешн-брендами, яка ламає всі шаблони того, як мають виглядати бортпровідники. Кліп-мюзикл «Just Fly» від Барських та Бадоєва підхоплює помаранчеву хвилю і перетворює символіку авіаліній в новий тренд.

Новий сингл Макса Барських став саундтреком української авіакомпанії SkyUp Airlines -Фото 2

Читайте також: Прем’єра нової відеороботи гурту Беz Обмежень «Літокамон»

«Just Fly» за 6 днів після прем’єри подолав позначку в 7 мільйонів і потрапив в тренди YouTube України, Росії та Білорусі. TikTok-челендж #justflybaby набрав більше 11 мільйонів переглядів і понад 4,5 тисячі відзнятих відео, а пісня очолила плейлисти Spotify відразу в декількох європейських країнах: Німеччині, Швейцарії, Румунії, Угорщині та Польщі — вперше за всю кар’єру артиста. 

За масштабну синергію образів й смислів Макса Барських та SkyUp Airlines відповідає рекламне агентство Badoev ID. Це перша гучна заява компанії в сегменті «celebrity marketing». Дана колаборація презентує почерк Badoev ID:

«Ми щасливі, коли ДНК наших партнерів органічно поєднуються, створюючи значущі проекти, як за формою, так і змістом. Це початок великої історії, і ми щасливі бути у її витоків».

Статьи по теме