Amnesty International презентували «онлайн-магазин» проти домашнього насильства
В «магазині» — товари, які відображають різноманітні ситуації, пов’язані з домашнім насильством.
Правозахисна організація Amnesty International створила соціальну платформу «Все не для дому» у форматі першого онлайн-магазину з товарами, що символізують типові сценарії домашнього насильства. Проєкт стартує в рамках міжнародної акції 16 днів проти гендерного зумовленого насильства й має на меті мотивувати жінок, чоловіків і дітей не ігнорувати проблему і не бути байдужими свідками насильства.
Серед товарів, що представлені на сайті, можна знайти постільну білизну, на якій «не можна відмовляти чоловікові»; плетений кошик «Ти забагато витрачаєш», халат, що змушує цілодобово сидіти вдома; або ж дзеркало «Кому ти ще така потрібна».
«Ці, такі звичні нам речі побуту у багатьох сім’ях є символами фізичного, економічного, сексуального, та психологічного насильства, яке, втім, досі замовчується і сприймається як норма чи «приватна справа». Але насильство — це завжди злочин, який не можна ігнорувати, адже це призводить лише до погіршення ситуації. Цей злочин поряд, і він стосується кожної та кожного з нас», — сказала директорка Amnesty International Оксана Покальчук.
«Все не для дому» не лише пояснює, як розпізнати насильство і яким воно буває, тут також можна знайти чіткі алгоритми дій щодо того, як у ситуації домашнього насильства діяти свідкам, постраждалим та що має робити поліція.
Аби долучитися до кампанії проти домашнього насильства, розробники магазину пропонують поширити картки з товарами в соціальних мережах та підписати листа з вимогою ратифікації Стамбульської конвенції — найбільш комплексного документа Ради Європи, що має на меті захистити жінок, чоловіків і дітей від домашнього насильства та його наслідків.
Читайте також: Сила женщины: Алла Мазур — о победе над болезнью и новой системе жизненных координат