Днями на українському телебаченні вийшла серія промо-роликів McDonald’s, у яких звучить трек You’ve Got to Move українського гурту Брюнетки стріляють блондинки. Реклама присвячена конкурсу однієї з найпопулярніших страв мережі фастфуду – бургеру.
Читайте також: Пісня української співачки стала саундтреком до нового ролика Victoria’s Secret
Пісня вийшла ще 2010 року, ставши першим релізом групи. Спеціально для реклами Brunettes Shoot Blondes перезаписали партії та створили нове аранжування треку. Саунд-продюсером останньої версії виступив клавішник Бенду Євген Кобзарук.
Звичайно, нам дуже приємно співпрацювати з таким великим брендом як McDonald’s. Цікаво, що пісня вистрілила за 7 років після написання. Для нас це добрий знак – наші мелодії залишаються затребуваними через роки. Ми плануємо перевипустити YGTM у складі EP, який вийде цього року,
− прокоментував новину фронтмен гурту Андрій Ковальов.
Читайте також: Brunettes Shoot Blondes: інтерв’ю з вокалістом Андрієм Ковальовим
Раніше Brunettes Shoot Blondes вже співпрацювали з відомими українськими та міжнародними брендами, такими як мережа Watsons (пісня You Broke My Heart), служба доставки «Нова пошта» (пісня Nothing at All), мобільний оператор Lifecell (пісня I Don’t Know). Відеоролик до пісні Bittersweet став частиною рекламної кампанії німецького гіганта Opel.
Статті по темі:
Brunettes Shoot Blondes про брюнетки та музику
Знай наших: ТОП-7 світових музикантів з українським корінням
Британська співачка та грузинський хор виконали український «Щедрик»