Закрити
UA
Життя

PinchukArtCentre переходить в онлайн на час карантину

Поділись:

PinchukArtCentre бажає всім здоров’я та пропонує взяти участь у перфомансі “Залишитись вдома”.

PinchukArtCentre запустив нові освітні та розважальні формати на своїх сторінках в соціальних мережах Facebook, Instagram та YouTube з метою продовжувати знайомити українців з сучасним мистецтвом та підтримувати позитивний настрій під час пандемії. Як і до початку карантину, арт-центр пропонує активності для дітей, сімей і дорослих, а також інклюзивні заняття.

Читайте також: Книга місяця: «Як ходити до музею» Ідема Йохана

 

Для дорослих:

  • Лекції про сучасне українське мистецтво «Академія о сьомій», які готують експерти Дослідницької платформи PinchukArtCentre
  • Відео про роботи художників-номінантів Премії PinchukArtCentre 2020 з їхніми коментарями.
  • Відео «Мистецтво проти ночі», де цікаві особистості з дому розповідають про роботи номінантів Премії PinchukArtCentre 2020.
  • Арт-комікси «Мистецтво на карантині», які закликають українців слідувати правилам карантину та знайомитись з мистецтвом.
  • Плейлисти від українських художників для танців вдома.
  • Прямі ефіри у Instagram з художниками та мистецтвознавцями.

Для дітей та підлітків:

  • Друга серія розповідає про відомих художників та роботи, які можна повторити вдома, перебуваючи в самоізоляції. Так, наприклад, перфоманс Марини Абрамович та Улая «В присутності художника» закликає говорити з близькими людьми на кухні, Анрі Матіс пропонує малювати, лежачі у ліжку, а Енді Уорхол заохочує замовляти доставку їжі додому.
  • Відео-заняття #арткласи, які допоможуть весело й корисно організувати дозвілля для дітей та підлітків.
  • Інструкції для створення з дітьми незвичайних поробок за мотивами робіт номінантів Премії PinchukArtCentre 2020.

Читайте також: Чем заняться в апреле в условиях карантина

Інклюзивні заняття:

  • Онлайн версії занятть «Art Friends» (3-11 років) та «Майстерня можливостей» (від 12 років).
  • Відео-заняття з ідеями, як краще, в умовах карантину, налаштувати спілкування з дітьми та підлітками, які мають особливості розвитку.