Побудуйте антикризову маркетинг-стратегію на MRKTNG MRTH
Український бізнес-фронт усіма зусиллями наближає нашу перемогу, нашвидкоруч адаптуючи роботу до воєнного часу.
Саме від ефективної роботи маркетинг-відділу залежить, чи вдасться бізнесу залучити нових клієнтів та утримати лояльних, збільшити виручку та не потрапити до репутаційного скандалу через невдалу воєнну комунікацію. Запрошуємо вас дізнатися про дієві маркетингові стратегії вже 27 жовтня на MRKTNG MRTH!
Формат участі: офлайн та онлайн-трансляція. Дізнатися більше можна тут.
Досвідом поділяться маркетинг- та креативні-директори топових компаній, фахівці з комунікацій та керівники агенцій. Серед них:
- Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингом Нової пошти,
- Влад Болсун, креативний директор MOЗGI Group, співзасновник благодійного фонду «Київська Полуниця»,
- Дмитро Білецький, Head of Business Development and Sales Ланет CLICK,
- Ілля Ануфрієнко, СЕО & creative director, Bickerstaff.734,
- Анна Нішніанідзе, керівниця комунікаційного відділу, БФ Zagoriy Foundation,
- Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine,
- Олександр Колб, CEO маркетингової агенції Promodo
та ще 5+ фахівців.
Читайте також: Знахідки тижня: що редакція Marie Claire додала до свого wish-list
На MRKTNG MRTH поговоримо про:
- Побудову антикризової маркетинг-стратегії 2023.
- Найкращі кейси соціального маркетингу та корпоративного волонтерства: як бізнес у співраці з державою наближає перемогу.
- Український медіаринок 2022 – вимушену глобалізацію як винятковий шанс.
- Волонтерські комунікації: чому вислів «добрі справи роблять тихо» не працює та де лінія розмежування між допомогою армії та піаром на цій темі.
- Особливості розвитку особистого бренда за війни.
- Глобалізацію комунікацій: як бізнесу вдало комунікувати у digital та які маркетинг-інструменти обрати для виходу на міжнародний ринок.
- Customer relations: як споживача перетворити в адвоката бренда.
Місцем зустрічі представників креативної індустрії стане Академія ДТЕК за адресою вул. Дорогожицька, 3. Організатори подбали про безпеку гостей: у разі повітряної тривоги усі гості зможуть пройти в укриття.
Захід проводять бізнес/медіа бюро Ekonomika+ та головне онлайн-медіа про маркетинг та креатив MMR. Зареєструватися за посиланням.
Генеральний партнер – рекламне digital-агентство повного циклу Ланет CLICK. Партнер, що приймає – Academy DTEK.
Долучайтеся до MRKTNG MRTH, аби перейти від хаотичних експериментів з маркетинговими активностями, до перевірених інструментів, що забезпечать зростання вашій компанії навіть у турбулентність.