Предыдущая статья
ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів
Столичний ресторан Boho Yosai за підтримки Marie Claire провів благодійний маркет, на якому були представлені українські бренди одягу, аксесуарів та інша вітчизняна продукція.
У ролі диджеїв у цей вечір були інфлюенсери: Яна Алтухова, Дмитро Глущак, Chi_tata, Наталі Сова, Аліна Лепська та Дмитро Мунтян.
20 % від прибутку направили в благодійний фонд «Родина-Україна» на психічну реабілітацію дітей, постраждалих від війни.
Бренди, які взяли участь у благодійному івенті: Inro, Zarina, Woman, Vesna, TS Clothing, TS Cosmetic, DOT, Karpova, Soul of mine, Eromin store, Ellina Iva Juwelry, Starchak, Sapo, Grie, Eternal, Holy Base, Kizko Furs, Polivik Design, Limarenko, Mint, Grie, Herbliz Berlin, Be. Poche.
Читайте також: ЖАННА КАДІРОВА, МАША ШУБІНА, ОЛЕКСІЙ САЙ, САША ТА ІЛЛЯ ЧІЧКАН: ЕКЛЕКТИКА ТРАГЕДІЇ ТА ІРОНІЇ В АРТ-ПРОЕКТІ «ABOUT US (UA)»