Ramketing: Антикризова онлайн-конференція, яка підкаже, як організовувати ефективні події у 2020-2021 роках
20.10, з 11:00 до 21:00, нон-стоп контент від підприємців та практиків зі сфери маркетингу та івентів.
— нейромаркетинг, маркетинг-тренди та прогнози на 2020-2021
— карантинні кейси від організаторів та підприємців
— онлайн-івенти, як спосіб залучення клієнтів: платформи, кейси, поради
— офлайн-івенти: кейси та карантинні обмеження
— як просувати івенти онлайн та як безболісно взаємодіяти зі ЗМІ
Ключові спікери:
— Андрій Длігач: футуролог, СЕО AdvanterGroup, co-founder Board
— Катерина Смотрич: організаторка конференцій Superwoman та The MarketingJazzz Fest
— Ольга Гуцал: керуючий власник LIQUI MOLY Україна та Польща, BIZOL international, autobooking.com
Читай также: «Out of Scope»: В Києві покажуть міжнародний проект, присвячений правам жінок
Деякі з кейсів, про які ви почуєте:
— скандальний івент Queen на Баржі та Київський Річковий рейв
— концерт на 2000 учасників в умовах жорстких карантинних обмежень
— онлайн конференція на 4200 учасників, організована за 10 днів
Організатори: івент-агенція Rockets та Академія Івент Менеджменту.
Місце проведення: онлайн-платформа PINE
Знижка 10% на будь-який із квитків за промокодом BURDA.
Квитки та детальна программа:
https://ramketing.rocketsevent.com/
Підвищення цін з 17.10!