Ramketing: Антикризова онлайн-конференція, яка підкаже, як організовувати ефективні події у 2020-2021 роках

20.10, з 11:00 до 21:00, нон-стоп контент від підприємців та практиків зі сфери маркетингу та івентів.

— нейромаркетинг, маркетинг-тренди та прогнози на 2020-2021

— карантинні кейси від організаторів та підприємців

— онлайн-івенти, як спосіб залучення клієнтів: платформи, кейси, поради

— офлайн-івенти: кейси та карантинні обмеження

— як просувати івенти онлайн та як безболісно взаємодіяти зі ЗМІ

Ключові спікери:

— Андрій Длігач: футуролог, СЕО AdvanterGroup, co-founder Board

— Катерина Смотрич: організаторка конференцій Superwoman та The MarketingJazzz Fest

— Ольга Гуцал: керуючий власник LIQUI MOLY Україна та Польща, BIZOL international, autobooking.com

Читай также: «Out of Scope»: В Києві покажуть міжнародний проект, присвячений правам жінок

Деякі з кейсів, про які ви почуєте:

— скандальний івент Queen на Баржі та Київський Річковий рейв

— концерт на 2000 учасників в умовах жорстких карантинних обмежень

— онлайн конференція на 4200 учасників, організована за 10 днів

Організатори: івент-агенція Rockets та Академія Івент Менеджменту.

Місце проведення: онлайн-платформа PINE

Знижка 10% на будь-який із квитків за промокодом BURDA.

Квитки та детальна программа:

https://ramketing.rocketsevent.com/

Підвищення цін з 17.10!

Понравилась статья? Оцените:
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Загрузка...
Статьи по теме
Читайте также