Ребрендинг торгового центру Dream town: Що нового
Один з найбільших торгових центрів країни Dream town зробив ребрендинг у рамках реконцепції бізнесу, яка почалася у 2019 році.
22 вересня пройшла презентація ребрендингу Dream town, створеного креативним агентством banda. Команда зробила нову айдентику і неймінг, сформувала продуктову стратегію. Тепер ТРЦ отримав назву DREAM, а дві його частини забарвилися у нові кольори і називаються DREAM yellow і DREAM berry, об’єднуючи дві будівлі у єдиний майданчик. Вже на 80% завершили зміни екстер’єрної частини ТРЦ DREAM, а у 2022 році зміниться і інтер’єрна частина, зовнішня і внутрішня інфраструктури ТРЦ (навігація, мобільний додаток, новий сайт).
Зміни стосуються також і наповнення ТРЦ. У планах:
- Ротація і скорочення несистемних орендарів і брендів no name. Відкриття нових системних орендарів більших форматів.
- Зміна відсоткового співвідношення орендарів за групами товарів. Наприклад, скорочення групи «Меблі та товари для дому», «Дитинство». Посилення групи fast fashion.
- Відкриття нових груп орендарів у сегменті спорт, дитячих секцій та шкіл у рамках розвитку спорт-хабу (3-й поверх DREAM berry), а також посилення сегменту entertainment у DREAM berry.
- Відкриття майданчиків і шоу-румів, презентаційних зон та тест-зон інноваційних рішень у сферах електроніки, побутової техніки, smart fashion, сервісів тощо.
- Розширення пулу орендарів у сегменті середній+ і преміум.
- Закриття зони фуд-корту в DREAM yellow (посилення орендарів ресторанного формату та окремо розташованих кафе) і посилення фуд-корту у DREAM berry.
Читайте також: Гайд 27 вересня — 1 жовтня: Куди піти, та що подивитися
DREAM стане зручнішим і сучаснішим, ближчим і зрозумілішим своїм гостям і водночас збереже свою чарівність і домашню атмосферу.
Чекаємо у гості, вам потрібно обов’язково все подивитися!