Обережно ці цифри можуть викликати бажання кинути роботу в офісі і почати вести блог в Instagram.
Аналітична компанія Hooper опублікувала щорічний список розцінок знаменитостей та інфлюенсерів за рекламні пости у Instagram. Перший рядок рейтингу очікувано зайняла наймолодша мільярдерка Кайлі Дженнер. Один пост дівчини з клану Кардашьян-Дженнер та засновниці Kylie Cosmetics коштує $1 млн.
Читайте також: Тейлор Свіфт стала найбагатшою зіркою за версією Forbes
Друге місце зайняла співачка Аріана Гранде з цінником $996 000, а третій – Португальський футболіст Кріштіану Роналду. За оцінками Hooper, рекламний пост у його акаунті коштує $975 000. У футболіста найбільша кількість передплатників серед усіх учасників рейтингу і навіть серед першої п’ятірки — понад 172 мільйони.
На четвертому рядку списку знаходиться Кім Кардашьян з цінником за рекламний пост у $910 000, а на п’ятої — співачка та актриса Селена Гомес, реклама якої коштує $ 886 000. З шостого по десяте місце в рейтингу розташувалися Дуейн Джонсон, Бейонсе, Тейлор Свіфт, Неймар і Джастін Бібер.
Всього в рейтингу 136 акаунтів, у топ-100 увійшли Джеймі Олівер, Гордон Рамзі, Алекса Чанг, Девід Бекхем, Приянка Чопра, бьюті-блогер та візажистка Худа Каттан, блогер Фелікс Чельберг, більш відомий як PewDiePie, фотограф Мурад Осман. Повний рейтинг можна переглянути тут.