Small Talk: Аліс Сай, візуальна мистикиня
Які переваги дає митцям участь у міжнародних фестивалях на кшталт LINOLEUM?
Такі фестиваль, як LINOLEUM, допомагають вашому фільму стати помітним. Ви знайомитесь з новими людьми, формуєте , зустрічаєтесь з коллегами-режисерами або продюсерами, які можуть бути зацікавлені у співпраці з вами над майбутніми проектами. Подорож також є чудовою нагородою після того, як ви витратили стільки часу на створення фільму.
На що будете в першу чергу звертати увагу, як член журі конкурсу комерційної анімації?
Вперше чергу я буду звертати увагу на фантазію та оригінальність; фільм не обов’язково повинен бути технічно унікальним. Мені хочеться здивуватись та вразитись режисерським баченням та стилем.
Слідкуєте за трендами? Що здається вам цікавим?
Мені подобається бути в контексті сучасних тенденцій. Я спостерігаю за ними, але я не дозволяю їм змінювати себе, якщо це не відповідає моєму задуму. Зараз в Instagram мені дуже подобаються такі митці, як @dirkkoy або @francois.vogel, які створюють свої відео у цікавій ігровій та графічній формі.
Які новаторські засоби та інструменти використовуєте у своїй роботі?
До цих пір я працювала з традиційними інструментами та техніками. Але нещодавно я спробувала використовувати 3D в роботі. Разом зі співавтором ми створили building-generator для створення міста в моєму новому короткометражному фільмі.
З яким брендом чи артистом хотіли б попрацювати?
Групи та музичні композиції, такі як Колін Стетсон, Shabazz Palaces, Flying Lotus, Fever Ray, Animal Collective. Бренди: Kenzo, Vlisco.
За ким порадите спостерігати для натхнення та розвинення візуального смаку?
В Instagram ви можете підписатися на такі аккаунти, як @aigaeyeondesign, @kiblind, @creativereview. YouTube-канал компанії Miyu Distribution — ідеальне місце для безкоштовного доступу до прекрасних сучасних короткометражних фільмів.
Читайте також: ПРО ЩО ЖІНКА МОВЧИТЬ: ЮЛІЯ ЯРМОЛЮК, ДИЗАЙНЕРКА БРЕНДУ J’AMEMME